Skocz do zawartości

P4wlo

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 530Da 300/600

Osiągnięcia P4wlo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, brak ogrzewania tylnej szyby i lusterek w BMW E60 2004r. Błędów brak. Przycisk świeci. Prąd nie dochodzi do szyby. Sprawdziłem bezpiecznik w bagażniku i jest dobry. Czy jest jakiś drugi bezpiecznik lub przekaźnik? Gdzie go znajdę i czy mogę podmienić z jakimś innym?
  2. Podpora wymieniona, wał wymieniony, łącznik wymieniony. Tuleje diagnosta i mechanik stwierdził, że ok
  3. Udało ci się rozwiązać problem? Co było przyczyna?
  4. Witam. Mam problem ze swoim BMW, z którym caly czas nie moge sobie poradzić. Generalnie podczas jazdy od 70km/h i więcej najmocniej przy 100km/h nasila sie jakby podskakiwanie auta podczas jazdy, wibracje czuć na całym aucie, jakby powodował je tył. Komfort jazdy straszny. Bez rożnicy czy koła zimowe 225/50/17, czy 245/40/18 czy na letnich 275/30/19. 4 różne komplety felg, 7 różnych kompletów opon, wszystkie ori z E60. Czasami jest mocniej, czasami lżej. Na SKP wszystko w porządku, a odechciewa się wsiadać do samochodu. Półoś? Amortyzatory? Piasty? Przy przyspieszaniu jak tył jest odciśnięty to minimalnie lepiej, a po odpuszczeniu gazu lub stabilnej jeździe tragedia czasami. Wymiana wału czy skrzyni także nie pomogła. Przykładowo po wymianie kół, gdy tył był podniesiony to przez 3-4km spokój, a potem znowu się zaczyna, jakby coś wróciło na swoje miejsce ułożenia i przenosiło. Już mam dość wymieniania części metoda prób i błędów. Ktoś miał podobnie? Jakieś pomysły konkretne?
  5. Witam, pytanie czy skrzynia z Anglika z 535D 272KM z konwerterem F85 pasuje P&P bezproblemowo do 530D 218KM EU z konwerterem Z83. W mojej E60 skrzynia zakończyła żywot, a mam w fajnym stanie do dostania z 535D. Wiem, że różnią się konwerterem, numerami i długością wału o 2mm. Są jeszcze jakieś różnice? Czy przekładam skrzynie, podpinam kostkę, robię adaptacje i jeżdżę kolejne lata??
  6. Witam, pacjent BMW E60 530D automat. Mam od pewnego czasu problem z drganiami/podskakiwaniem budy E60 przy prędkości 80-130km/h, ale czasami zdarza się także przy mniejszych. Jest wrażenie jakby mniej odczuwalnych przy pełnym bucie w podłodze, ale też coś czuć. Hamowanie nawet z 200km/h jest płynne, spokojne poza tym przedziałem prędkości. Czuc najbardziej przy delikatnej jezdzie, np na tempomacie. Podpora wału zmieniona, samochód już kilka razy był na SKP i w zawieszeniu nic nie wychodzi. Felgi wychodza ideał na tokarce i wywazarce. Różne komplety kol zakładane. Nie ma znaczenia prędkość obrotowa silnik, ani jaki bieg wrzucony, więc raczej wykluczam konwerter. Kolo pasowe tez wyglada w porzadku. Łącznik wału podmieniony i cały czas to samo. Samochodem odechciewa się wręcz jeździć. Czy spotkał się ktoś z podobna sytuacja? Co wymienić? Tuleje tylnego wózka [te 4 duze]? Amortyzatory? Może być sam w sobie uszkodzony wewnątrz dyfer? Pół osie? Kolejny wał? Jak to zdiagnozować? Czasami jest spokój, a czasami jakby się samochód miał rozlecieć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.