Skocz do zawartości

Zeka535

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 535i, E60 530D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zeka535

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Zeka535

    Kodowanie modułów

    Witam szukam kogoś do przekodowania modułów przez teamviewer w BMW e39 i e65 kodowanie , posiadam ista, inpa , pasoft .
  2. Rozmyślam nad zmiana skrzyni na manualna od 3.0d co by było potrzebne aby spasować ta skrzynie do tego silnika? Sam adapter wystarczy czy sprzęgło będzie pasować od 3.0d na wał do m62?
  3. Auto wróciło od znajomego elektromechanika, znalazł to ze wiazka w skrzyni różni się i ze są 3 rodzaje wiązek w skrzyni: do 1998 pazdziernik , druga od listopada do 1999 listopada, i po listopada 1999 została przerobiona tzn zasilania nie były na wszystkie zawory tylko na polowe osobnych i na druga polowe, ze sterownika właśnie wychodzą zasilania dwa i na nich w sterowniku jest przejście po przerobieniu jest lepiej bo skrzynia nie łapie od razu błędu tylko jedzie normalnie 1i drugi bieg i dopiero jak chce wrzucić 3 wywala błąd i wchodzi w tryb awaryjny, kolejny pomysł który mi podpowiedział ten elektro-mechanik to taki żeby podmienić sterownik na dany z auta z tego samego roku..
  4. Tak, sprawdzałem wszystkie kable na stacyjce i reszta są okej
  5. Na kostce na fioletowym kablu było niskie zasilanie 5v dałem na krótko kablem, zaczęły działać te światełka, i tempomat tez się zaczął załączać działa, w silniku zgasł błąd ten o mfl, ale dalej w skrzyni wyrzuca ten sam błąd… i nie działa radio i i ten panel od pdc rolety grzanych foteli , dsc działa
  6. Przy daszku jak po stronie kierowcy i pasażera nie działa, po środku koło otwierania szyberdachu działa
  7. Opornośći mierzone sprawdzane prosto od wtyczki sterownika wszystkie zawory są sprawne, testowane nawet przekładane były ze starej skrzyni i to samo, każdy pin był sprawdzany z wiązki od skrzyni czy przypadkiem nie jest zamieniony ale jest jak po schematach..., MFL wypinany tzn, nie mogę go namierzyć ale wiązka od sterowania tempomatu idzie do całej tej taśmy i do tej taśmy jest kilka wtyczek każda wypinaną w jednej jest kabel biały z siwym paskiem i żółtymi kropkami to pewnie can ale dokąd on idzie?.., w poniedziałek mam jechać do klienta który siedzi 10 lat w tych beemkach może coś pomoże.., licznik zmieniłem błędy poznikała w nim.. może jest jakiś głośniejszy modol MFL? Gdzie on się znajduje? Przeszukane pół auta i nie mogę go namierzyć.., wydaje mi się ze coś jest z tymi can-Ami bo nie działają równiz parktroniki mimo ze błędu w nim nie ma, elektryczna kierownica , pamięć foteli, i radio..
  8. W vin nie mam tego s24.. kierownice mam 3 ramiennna mpakietowa taka https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DN21-EUR-10-1999-E39-BMW-535i&diagId=32_1234
  9. A czy czasem ten módl nie jest wbudowany razem z taśma całe manetki? Bo w przedliftach możliwe ze jest osobny moduł od MFL a w polifxie czy nie jest on razem z manetkami, zmieniłem licznik, poprawiło się o tyle ze nie ma błędów już w liczniku żadnych, ale nadal jeszcze skrzynia nie działa..
  10. W abs nie ma żadnych błędów, sterownik silnika raczej ori bo nie widać śladów żeby był rozbierany, był podmieniony tez sterownik silnika wraz z ews.. było to samo
  11. Dodaje zdj błędów z inpy z opisami silnik: https://imageshack.com/i/pmXLBgX4j Skrzynia: https://imageshack.com/i/poHlE7buj Licznik: https://imageshack.com/i/pnh4V53kj I https://imageshack.com/i/pnuE0NJOj Modol skrętu kierownicy zmieniony z taśma, błąd nadal jest w silniku..
  12. Tak zmienił z powodu tego błędu, mógłbym raczej odzyskać stary komputer..
  13. Poprzedni właściciel zmienił tylko sterownik skrzyni, stary oryginalny ma jeszcze bo wysyłał mi zdj numerów.., dziś trochę pogrzebalem, i błąd w silniku da się skasować dopiero po wypieciu licznika, licznik tez ktoś kiedyś zmieniał bo ma założone tarcze do 300km/h, w liczniku cały czas są błędy (11 - zakłócenia w sygnale lub programie egs, 21 usterka wewnętrzna sterownika), jutro spróbuje podmienić licznik, czym przekodować licznik?
  14. No to tak w sterowniku silnika: nr błędu 102 interface MFL w sterowniku skrzyni: nr błędu 15 Pressure controller EDS Total current w abs : nr błędu 3A - Magistrala CAN: Brak odbioru w układzie EGS (skrzynia automatyczna) ten błąd z delfi mam Rok e39 to 1999 Skrzynia zmieniona kompletna z konwerterem i pozycjonerem, zalana nowym olejem, w innym aucie na tej skrzyni testowaliśmy ja przed kupnem.. 5hp24 kupiona od identycznego auta z identycznym numerem na tabliczce (model) Zmieniony również sterownik skrzyni już 3szt i na każdej ten sam błąd, tak bezpieczniki sprawdzane wszystkie 30A są dobre Zasilania na sterowniku również są dobre na zapłonie jak i po odpaleniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.