Wracając do tematu trochę pojezdziłem poobserwowałem jak się samochód zachowuje : Jest tak że jak jeżdżę normalnie , dynamicznie to samochód ma moc ładnie przyspiesza w każdym zakresie obrotów natomiast jak przez chwilę przyjdzie mi jechać spokojnie np na drodze zrobi się korek itp skrzynie biegów mam ustawioną na ,,D" i ona w tym czasie utrzyma chwilę obroty w granicach 1200-1400obr to auto na chwilę potrafi stracić moc i wyrzucić błąd : 4180 regulator ciśnienia doładowania powietrza - sterowanie , i podczas dodania gazu ma przez jakiś czas muła jak by turbo nie chciało wystartować natomiast jak dam jej trochę obrotów to po chwili zaskoczy i normalnie rozwija moc w pełnym zakresie , jak mam ustawioną skrzynie biegów w ,,DS" i silnik jest utrzymywany cały czas powyżej 1500obr te objawy utraty mocy nie występują , podpowie ktoś co to może być ? Chciał bym dodać że auto użytkowane jest głównie na trasach i drogach ekspresowych sporadycznie jazda po mieście, powiedzmy 300km trasa 30km miasto