Skocz do zawartości

B4ton0072

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525d 197km Lci

Osiągnięcia B4ton0072

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Silnik 82 stopnie na postoju; Masa powietrza 363/361 Doladowanie 1028/1008 Co do korekt wahają się od +/-0,30/40
  2. Pojęcie mam wszystko przeważnie sam robię, wiadomo prócz chipa. Jak dla mnie nie ma różnicy po odpieci egr, przeplywki, dolot sprawdzałem jest git, może sam Icek się gdzieś rozszczelnił, ale na chłopski rozum by by błędy doładowania chyba.
  3. Przeplywka sprawna. Też się zastanawiam nad nastawnikiem turbiny. Mam luz na sztandze ok 2mm.da się ją jakoś sprawdzić?
  4. Siema borykam się z problemem dymienia na czarno 525d 197km. Wtryski były na maszynie są ok, wyczyszczony kolektor i egr, nowe uszczelki, turbo było też sprawdzane jest ok. Odpala normalnie ciepły czy zimny, przy odpalaniu brak dymienia. Na trasie jazda ze stałą prędkością 120kmh np., dodanie gazu czarna chmura, dodam że jak zrobię to samo czy dam mu w podłogę potrafi zadymic dosłownie minimalnie. Najgorzej jest jak ma wstać od 1500 do 2500 obrotów. 2 mapy do silnika były robione i to samo, na seryjnej również. Egr, i dpf działa wypala się normalnie. Odma nowa z plastikowym separatorem. Nie poci się na dolocie. Już łapy opadają, może sam IC gubi ciśnienie? może sam IC gubi ciśnienie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.