Dzień dobry wszystkim. Pacjent to E90 N52B25 2005 rok od pewnego czasu borykam się z dużym poborem oleju rzędu 1 litr na 500 km. Wymieniłem już odmę, mierzyłem kompresję i wynik to 13,5-14 bar na wszystkich cylindrach, teraz biorę się za uszczelniacze zaworowe. Dziś wykręciłem świece i mam dylemat. Świece mają czyste elektrody, nie widać śladu oleju, jedynie jest go trochę na gwintach. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć czy tak mogą wyglądać świece przy takim zużyciu oleju? Z nieszczelności to korek wlewu oleju(spod korka cieknie, widać świeży olej w wyzlobieniach w pokrywie zaworów), uszczelka silniczka valvetronica, trochę cieknie na połączeniu silnika ze skrzynią, ale trudno mi sobie wyobrazić żeby mogło aż tyle cieknąc. W garażu brak śladów oleju na posadzce. https://ibb.co/YBCxVwX