Skocz do zawartości

Kocurro

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 325d M sport, 2015

Osiągnięcia Kocurro

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wracam z odpowiedzią i rozwiązaniem problemu. Po konsultacji spec powiedział, że nie sprawdzę wentylatora tylko podłączając zasilanie "na krótko". Potrzebny jest sygnał sterujący z silnika lub emulatora. Podczas oględzin okazało się, że przewód minusowy nie był należycie dokręcony. Znajduje się on jak na zdjęciu poniżej. Test z ISTA wypadł pomyślnie.
  2. Cześć, przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Nie działa mi w ogóle wentylator chłodnicy, błędy w ISTA to 28E400 i 28E500. Testowe uruchomienie z ISTA - też nie zadziałało. Podczas jazdy pojawia się komunikat o niepełnej mocy i zaleceniu odwiedzenia warsztatu. I teraz pytanie: aby sprawdzić czy to sam wentylator wystarczy połączyć do niego "na krótko" zasilanie czy też wymagane jest sterowanie PWM (są filmiki na Youtube z takimi kostkami sterującymi). Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
  3. Cześć, wiem, że powyższy problem występuje dość często. Możecie zdradzić jak sobie z tym poradziliście? Czytałem gdzieś, że pomaga sflashowanie HU full pgsdzdata. Robił ktoś to samodzielnie? Oczywiście przy podtrzymaniu napięcia. Jest w stanie mi ktoś pomóc w okolicach Wa-wy?
  4. Tak, zmieniałem ze zwykłych na LED. Prawdopodobnie będziesz potrzebował 2FE1. "for ahl you need 2FE1" https://cartechnology.co.uk/printthread.php?tid=54838&page=2
  5. Odpowiem połowicznie dla potomnych: na pewno na tych numerach zaczynających się od HWEL 2FE0 lampy działają. Jeśli chodzi o mnie wyszło to rewelacyjnie. Robiłem na używanych oryginałach full Led Helli. Żadnych problemów na przeglądzie. Tak informacyjnie jeśli chodzi o koszty: średnio usługa wymiany lamp, przepinanie/dokładanie przewodów w kraju z kodowaniem to 1000-1200 z kolejką od tygodnia do 3 tygodni. Lampy kompletne/"uzbrojone" to okolice 5-6k za dwie szt. w bdb stanie. Mnie nawigował Majster z południa kraju, kodował zdalnie, okablowanie było w moim zakresie. W sumie 4-5 godzin roboty jak się jest przygotowanym. Wziął parę stówek. Polecam Majstra. Piszcie na Pv jakby co.
  6. Cześć, u mnie w F30 (N47) również się to "uruchamia". F30 never sleeps :D Słychać dźwięk wysokich częstotliwości nawet kilka minut po zgaszeniu silnika. Podejrzewam, że to może być jakiś wentylator chłodzący komputer. Natomiast czy to jest powodem dużego poboru prądu to raczej wątpię.
  7. Cześć, jestem na etapie wymiany lamp przednich na Full LED. Po sczytaniu wielu wątków zdecydowałem się na oryginalne Helli. A teraz wyzwanie: Mój koder spiera się ze sprzedawcą lamp, że przetwornica modułu Led (ten największy "jeżyk") dla F30 musi mieć numery HWEL zaczynające się od 2FE0. Czyli właściwy nr katalogowy to jedno, a nr HWEL jest tu najważniejszy. Koder twierdzi, że lamp o innym HWEL nie da się zakodować w F30. Czy któryś z "fizyków atomowych" mógłby się wypowiedzieć merytorycznie w tej materii? dzięki z góry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.