Skocz do zawartości

Bjorn_

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i 1994

Osiągnięcia Bjorn_

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Bjorn_

    Problemy z M43B16

    Witam Sprawa dotyczy silnika, a głównie jego czujników. Ostatnio grzebałem przy silniku, dokładnie wymiana kolektora. Także musiałem wypiąć wszystkie czujniki z kostek, ale zapomniałem ich oznaczyć. Podpiąłem czujniki na odpierdziel, i od tamtej pory silnik nie chcę zapalić na zimnym. Jak już zapali obroty sięgają 1000, a potem nagle spadają. Wydaję mi się, że wina stoi właśnie po stronie źle zapiętych czujników, bo spotkałem już jeden taki przypadek na forum, ten sam silnik i te same objawy. Wie ktoś może jak poprawnie podłączyć czujniki silnika w M43B16? Może ma ktoś taki sam silnik, więc chciałbym porównać instalacje czujników.
  2. Bjorn_

    Problemy z M43B16

    Witam, niedawno byłem zmuszony do odpalania mojego Gruza na wstecznym, ale jeszcze wtedy nie zdawałem sobie z sprawy, jakie mogą być skutki. Czytałem na różnych forach, że przez to łańcuch może przeskoczyć. Nie wiem, czy rozrząd przeskoczył i na ten moment wolę nie odpalać auta, więc chciałabym sprawdzić ustawienie rozrządu. Czy zdjęcie pokrywy głowicy i dobicie się do wałka rozrządu coś da? Czy na wałku są jakieś cechy, żebym wiedział że jest wszystko okej?
  3. Bjorn_

    Problemy z M43B16

    Witam Ostatnio z moim gruzem zaczęły się dziać dziwne rzeczy, a konkretnie to z silnikiem. Motor ciężko było zapalić, a jak już odpalił to chodził bardzo nierówno, jakby palił na trzy cylindry. Sprawdzałem świece i wtryski paliwa i było wszystko w porządku, ale teraz to nie ma znaczenia, bo jakiś czas temu w ogólnie nie chcę odpalić. Próbowałem nawet z plakiem, ale bez skutków. Podejrzewam, że coś mogło wpaść do jednego z cylindrów podczas wykręcania kolektora, lub przestawił się rozrząd, gdy odpalałem auto na wstecznym. Tak czy siak, będę musiał wyciągnąć głowice i przestawić rozrząd na swoje miejsce. Tylko problem leży w tym, że nie jestem żadnym majstrem i nie znam się na tym. Szukałem jakichś poradników, ale na marne. Czy ktoś z Was ściągał głowice lub grzebał przy rozrządzie w M43B16? Jeśli tak, to moglibyście dać jakieś rady. Z góry dziękuję.
  4. Bjorn_

    Problemy z M43B16

    Akurat guma dolotu była wymieniana na nową
  5. Bjorn_

    Problemy z M43B16

    Witam Ostatnio w moim gruzie wymieniałem sprzęgło bo było już całkiem spalone, więc musiałem przez to zdjąć wał, kolektor dolotowy i skrzynie. Kolektor zdjąłem po to, aby było jakieś sensowne dojście do skrzyni. Przechodząc do rzeczy, po wymianie sprzęgła i skręceniu wszystkich części, silnik zachowuje się inaczej niż przed wymianą sprzęgła. To znaczy, bardzo trudno go odpalić, musi się najpierw rozgrzać, ale nawet jeśli odpali to chodzi bardzo nierówno, jakby palił tylko na trzy cylindry. Jeszcze przed wymianą sprzęgła silnik chodził bardzo dobrze, palił od strzała itd. Jak myślicie w czym leży problem? Do głowy przychodzi mi tylko brak iskry, albo zepsuta cewka na cylindrze. Jest jeszcze opcja, że podczas odkręcania skrzyni, jakaś nakrętka lub śrubka wpadła do cylindra, kiedy kolektor był wyciągnięty. Czekam na wasze opinie, bo chciałem jeszcze polatać bokiem tą bestią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.