Skocz do zawartości

EleXxX214

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 07r.

Osiągnięcia EleXxX214

  1. Cześć. Autko pojechało do gaziarza na regulacje, ponieważ trochę zamulało na gazie, ale nie było żadnych innych problemów. Na benzynie jeździło bez zastrzeżeń, na gazie tylko zamuła lekka. Po wizycie u gaziarza, który wymienił filterki i dysze na mniejszą (Podobno była za duża wsadzona), ustawił mapkę, bo to valvetronik (podobno jeździł chwile), dostałem informacje,że gdy chciał samochód przestawić na następny dzień to mu zgasło gdy ruszył, i pytał, czy miałem wcześniej problemy (powiedziałem, że nie, on: że sprawdzi co jest nie tak). Zaczął wskazywać na silniczek valvetronika, samochód się niby nie wkręca na zimnym na obroty od razu i generalnie coś jest nie tak, ale nie wiadomo co. Wziąłem samochodzik (ciepły silnik był, to od razu gaz się przełączył i pojechałem). Później odpalając na zimnym, nie mogłem go odpalić, dopiero po 4 próbach załapał i nie gasł. Co zauważyłem: -Faktycznie więcej mocy na gazie -Samochód dosyć szybko przełącza się na gaz -Po wbiciu wstecznego i puszczeniu hamulca szarpie (skrzynia automatyczna), albo muszę go wyhamować, albo dodać gazu, bo zgaśnie. To samo jest jak puszcze hamulec i chce ruszyć spokojnie. -Jeżeli zakończę jazdę na benzynie (wyłączę gaz jakieś 30 sekund-1 minuta przed zgaszeniem samochodu) to z odpaleniem go na zimnym nie ma żadnego problemu. -Jeżdżąc na benzynie jest wszystko ok. Tutaj filmik z odpalenia na zimnym gdy normalnie wyłączyłem po skończonej jeździe ( na gazie) -Przy drugiej próbie już zacząłem mu pomagać dodając gazu -Od 1:00 otworzyłem okno, żeby było słychać prace silnika i wydech -Od 1:40 zaczął reagować w 90% normalnie na pedał gazu Miał ktoś podobny problem? Czy to wina gaziarza (juz jestem umówiony do innego) czy temat silnikowy zaczyna się pojawiać? Komputer 0 błędów Świecę nowe Cewki nowe
  2. Cześć. Ostatnio pojawił mi się problem z skrzynia. Zawsze jest to w pierwszych 5 minutach jazdy, ale też nie codziennie. Dojeżdżam do świateł, i wybija mi bieg. Mam zapięty cały czas drive ale gdy daje gazu to obroty wzrastają. Muszę powachlowac na "manualu" żeby ruszyć potem. Olej wymieniony i nadal to samo :/ jak się autko trochę rozgrzeje to wszystko git jeździ. Normalnie nic nie stuka nie szarpie a tu taki problem.
  3. Cześć. Kupiłem lampy z ringami. Sęk w tym że nie wiem jak podłączyć ringi. Od każdego ringu idzie czarny i czerwony kabelek. Czytałem na innych forach o jakimś module drl, bezpośrednim łączeniu z ecu i kombinowaniu. Jak to najlepiej zrobić żeby miało ręce i nogi?
  4. U mnie coś podobnego, jakby kurz i olej/smar w jednym. Przestaje po kilku sekundach. Jakieś rady?
  5. Cześć. Mam takie radyjko: oraz mam pociągnięte kable: Jaki konwerter/adapter kupić abym mógł podłączyć się do wzmacniacza z tyłu oraz żeby nie drutować na krótko kabli?
  6. Jakby kogoś interesowało. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i wszystko jest już ok ^^
  7. Dobra naprawiło się. Dolałem mu litr oleju i teraz pokazuje prawie pełny, check zniknął, komputer nic nie pokazuje.
  8. Jest jakaś strona gdzie mogę sprawdzić jakie wartości powinny być na poszczególnych pinach? 260 tys. Nie hałasuje Tylko lekki dym rano nic więcej No i ciężko zbadać ile dokładnie pali oleju ale tak szacuje że właśnie litr na tysiąc km
  9. Cześć. Na wstępie chciałbym powiedzieć ze do wymiany są uszczelniacze zaworowe, bierze 1l/1000km. Wcześniej świecił mi się błąd czujnika oleju 2F9E. Po zamontowaniu takiego samego nowego hella bmw i przejechaniu parunastu km znowu check i znów: 2F93 - Czujnik termiczny poziomu oleju - nieciągły Wcześniej zaświecał się od razu, teraz musiałem trochę przejechać. Czy jest możliwe że to przez te uszczelniacze? :/
  10. Cześć. Chcąc wymienić olej w silniku musiałem wymienić misę olejową, wymieniłem uszczelkę wszystko ładnie nic nie cieknie. Po wlaniu 4l oleju i przejechaniu 200km zaświeciła się kontrolka i pokazywało minimalną ilość oleju w silniku i pokazywało żeby dolać. Dolałem ten 1l i ustało na 1 dzień. Teraz czasami zaświeci się kontrolka po 10km jazdy, po zgaszeniu autka a czasami nawet od razu przy zapaleniu. Przed wymianą misy nie było takich problemów. Czy do wymiany jest czujnik oleju? Czy po prostu trzeba go jakoś wyczyścić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.