Skocz do zawartości

kudlatyziom

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E92 325i Xdrive 3.0 2008

Osiągnięcia kudlatyziom

  1. Witam. Przychodzę z pewnym problemem który meczy mnie od dobrego roku. Opis problemu : gdy olej w skrzyni zacznie łapać temperaturę zaczynaja się drgania podczas daniu gazu przy niższych prędkościach i niskich obrotach. Zaczyna trząść cała buda do momentu wejścia obrotów na wyższe lub odpuszczeniu gazu. Na zimnym oleju w skrzyni drgania nie występują jedynie obroty falują tak samo jak na rozgrzanym oleju. Ostatnio zostawiłem auto u mechanika i został zdiagnozowany konwerter. Gdy auto zostało złożone i odbyła się jazda testowa mechanik powiedział ze problem nie zniknął. Jest ktoś na forum kto ma może pomysł co to może być? Xdrive był sprawdzany jest wszystko dobrze.
  2. WItam, auto na zimnym chodzi dobrze bez zadnych problemow, gdy zacznie lapac temperature zaczyna sie trzasc i obroty skacza miedzy 400 a 1000. Zaprowadzilem auto do mechanika i rozebral je od gory. Dostalem wiadomosc ze BMW cieknie pod pokrywa zaworow ( dostaje lewe powietrze ). Mowi ze nie wie czy to uszczelka czy pekniecie w pokrywie bez dalszego rozebrania. Odpowietrznik skrzyni korbowej na pokrywie zaworow tez je dostaje wiece tez jest dziura. Doradzili mi calkiem nowa pokrywe. Koszt z montazem okolo 550euro. Moje pytanie do was czy rozwiaze to problem trzesienia auta i falujacych obrotow? Jest to dosyc duzo pieniedzy i troche nie wiem co robic. Pozdrawiam
  3. Slyszalem ze mozna rowniez usunac nox i jego caly program. Czy to ma sens ?
  4. Witam, Zacznę od tego ze podczas jazdy 5 km/h na parkingu zacząłem odczuwać szarpanie. Zatrzymałem się i wbiłem P gdyż poprostu się wystraszyłem. Po wbiciu P auto zaczelo całe się trząść. Obroty zaczęły skakac między 400 a 1000 z mocnymi wibracjami silnika. Zgasiłem auto i następnego dnia udałem się do mechanika. Zaznaczę ze auto na zimnym chodzi bardzo dobrze i pali od razu. Dopiero po złapaniu temperatury zaczyna się cos dziać. Mechanik zaczal sprawdzać i wytoczył mi 10 różnych teorii. Sprawdził błędy i wywaliło ich mase. Między innymi (nox) który był wymieniany na nowy 3 miesiące temu. Na koniec powiedział ze nie podejmie się naprawy bo nie wie za co się brać. Zdjęcie błędów dorzucę i prosił bym o jakas pomoc bo sam nie wiem co robić. Zdjęcia w linku gdyż inaczej nie mogłem wrzucić. Pozdrawiam https://files.fm/u/yq5kk468x
  5. Witam, sprawdzialem ostatnio stan oleju do wspomagania i pokazuje mniej niz minimum, na dodatek kierownica jakos dziwnie skrzeczy przy skrecaniu przy np. cofaniu. Chcialbym dolac oleju nowego i na zakretce pokazuje mi CHF 11 S ONLY. Czy ten olej bedzie dobry? https://www.auto-onderdelen24.nl/febi-bilstein/1869157?foundByGa=3354. pozdrawiam
  6. Witam, Przychodze z pytaniem odnosnie wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegow. Okolo 2 tygodnie temu zakupilem wlasnie to auto ( e92 325i Xdrive 3.0 2008 ) i kontaktujac sie z wieloma osobami zdania sa podzielone. Dostaje informacje ze oleju sie nie wymienia a od niektorych ze trzeba wymienic co 60000 km. Czytajac slyszalem ze jest jakies ryzyko ze w skrzyni podczas wymiany moze sie cos zepsuc. Prosil bym o pomoc i danie mi jakiejs porady odnosnie wlasnie tego problemu. Pozdrawiam Szymon.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.