Skocz do zawartości

Gruda

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gruda

  • Urodziny 09.10.2002

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 2000
  • Lokalizacja
    Dębica

Osiągnięcia Gruda

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak kolega Floyd napisał, walnięta była wtyczka a dodatkowo na tyle ją przytopiło, że walczyłem z nią ponad godzinę :) Ale żeby dzień nie był za piękny to pojawiam się z nowym problemem :| Stwierdziłem, że wyreguluje lampy i tak jak z prawą nie miałem problemu to w lewej coś przeskoczyło w mechaniźmie i opadła niżej niż była i aktualnie nie mogę jej podnieść bardziej lecz obniżyć się da. I teraz pytanie czy czeka mnie wymiana mechanizmu regulatora czy jest to do uratowania? (lampy ksenony)
  2. Dzięki, jutro po wymianie dam znac co i jak dla potomnych :D
  3. Mam do was dodatkowe pytanie. Problem z nawiewem: Aktualnie przestał działać, już podczas sezonu letniego był problem gdy nawiew działał na full potrafił się wyłączać i włączać, wtedy jeszcze nie wiedziałem że to może być wina „jeżyka”. Tylko sprawa wyglada tak, ze jak nim poruszam z kablami to nawiew chwile działa a czasem nawet chwile dłuższa i dochodząc do sedna, czy jest możliwe, że uwalony jeżyk raz działa a raz nie? Bo się zastanawiam czy zamówić go rano :p
  4. Witam, Nie będę się głupio rozpisywał tylko przejdę odrazu do sedna Pacjent: BMW e39 523i m52tub25 (sedan) 1. Jak to w e39, mam problem z progami. Nie są one jeszcze w tragicznym stanie gdyż auto wciąż podnosi się za miejsca do tego przeznaczone lecz po zimie bądź w jej trakcie chciałbym wymienić całe progi. I tu pada moje pierwsze pytanie, gdzie szukać jakiś konkretnych progów jako cały element? Czy ktoś z was może miał już z tym doświadczenie i mógłby coś polecić w tym kierunku i ew podać jakieś widełki cenowe ze zrobieniem tego od A do Z. 2. Problem z wilgocią w aucie. W tym tygodniu chciałbym zrobić ozonowanie w razie ewentualnego grzyba, bez właczonej klimy nie da się jechać bo zaraz szyby parują, przy włączonym ogrzewaniu przez dłuższy czas również. W jaki sposób wy sobie z tym radziliście i co było przyczyną? 3. Nawiew w aucie. Na biegu jałowym podczas postoju mocniej dmucha powietrze przez kratki niż jadąc autem, raczej nie powinno tak być lecz czy ktoś z was miał podobny problem? (Tak wiem, że to trochę wróżenie z fusów lecz, chce wiedzieć gdzie szukać) 4. Ma ktoś z was jakąś schludną tabelkę z listą bezpieczników? To co aktualnie znalazłem w necie różni się praktycznie na każdej stronie :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.