Skocz do zawartości

Matifcb

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Matifcb

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A tak reasumując co wtedy pod LPG polecacie? Seria 3 odpada definitywnie przez zbiornik pod autem? Seria 5 zostaje i najlepiej coś między 2a3 litry
  2. A diesel który nie pali 7L jest? 218koni i wolne? Podobają mi się te BMW:⁠-⁠) silnik 2.5L i rower:⁠-⁠). Fajnie że można chipowac, jak to się sprawdza z tą jednostką 2.0? Jak spalanie i ile koni po programie?
  3. Aha czyli coś podobnego jak w audi c6, rozrząd drogi i wał jakiś. Liczę się z tym że jakoś użytkownik nowego auta przez lata trafi się raz mi taki rozrząd do roboty.
  4. Rozumiem i jestem tego świadomy. No nie wiem może błędnie ale myślę, że benzyniak to mniejsze szanse na kupienie padła niż diesel. Nie mowie ze benzyna nie może być skarbonka ale chyba mniej prawdopodobne. Co się psuje w benzyniaki? Co muszę wziąć pod uwagę użytkując parę lat? Tak z grubsza, ile rozrząd ile skrzynia jak się coś zepsuje, nie mówię o amortyzatorach czy oleju bo to wszędzie się wymienia. W c6 drogi rozrząd i kolektor ssący często klapki się psują. Co w BMW na podium usterek stoi?
  5. Witam, moze to kogos z forum? bardzo blisko mieszkam i pod lpg szukam a tu 4x4 https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-seria-5-bmw-e61-2-5xi-CID5-IDRU3ur.html?reason=seller_profile
  6. Żeby była jasność nie przyszedłem tutaj żeby się wykłócać ale po prostu czegoś się dowiedzieć i po prostu podyskutować. Właśnie wyczytałem że m54 był montowany w tych 3 konfiguracjach. Czy między nimi jest różnica w eksploatacji? Że no 525 jest lepszy niż 530 itp? Chętnie bym xdrive kupił ale bardzo tego mało jest. Może akurat jakas konfiguracja była na 4 koła napędzana? PS2. o co chodzi z tymi galkami zmiany biegow w e61? z 2007 ogladam a tam jedna taka stonowana oldskulowa galka a w innym jakis inox nowoczesny zupelnie inna futurystyczna galka.
  7. Nie musi to być 3.0 ale może być coś mniejszego. No i nie wierzę w wynik 5L kombi 3.0:⁠-⁠) tyle to miałem w peugeocie 207 1.4 HDi małym miejskim 3 drzwiowym aucie. Nie wierzę w 5-6 litrów w kombi z 3 litrowym silnikiem. https://www.autocentrum.pl/spalanie/bmw/seria-5/e60/ Ps. Pasuje mi żeby do 2007 kupić BMW. Jeśli jest tego warte. Tzn że jednostki są dość trwałe
  8. Dlatego proszę o opinie. Jestem otwarty na argumenty zawsze słyszałem że benzyniaki mniej się psują w dieslu jest to i tamto, koszta większe, wszystko bardziej skomplikwane. Jednak 30zl na każdej setce to 3000zl rocznie w kieszeni. Benzyniaki tak się rozwalają?
  9. E39 jest dość stare. Nie zmienialbym audi 2001 żeby mieć nowe niepewne w podobnym roczniku. Audi akceptowałem bo też ma swoje wady jak droższy rozrząd, multitronik lubiący się zepsuć. Ale wiedziałem o tym przed kupnem byłem świadomy i zaakceptowałem to. Kwestia poznać słabe punkty BMW i podjąć decyzję. Diesla nie biorę pod uwagę że względu na paliwo, nich będzie 8L spalał po 7zl i mamy 60zl na 100km.. jednak LPG to połowa tego..
  10. Kurcze czyli jednak sztukateria.. jednak LPG to dla mnie mus. E61 to seria 5. Duża różnica w eksploatacji? Też myślałem o poszukiwaniach w tej serii ale jakoś środek mi się z serii 3 spodobał i myślałem że będzie taniej utrzymać. Racja że pośredni wtrysk. Raportów spalania jest dużo na LPG. Tak w skrócie na szybko to które silniki najbardziej bezawaryjne? 2.2 520i 170KM 125kW zdecydowanie najwięcej raportów. 3.0 530i 231KM 170kW różnic w spalaniu nie ma dużych a zawsze więcej koni. Rozumiem że w e61 jest koło zapasowe standardowo i w nie zbiornik LPG?
  11. Robią to raczej taśmowo także wiedzą ocb a to najważniejsze. Kwestia ile kosztuje i jaka to ingerencja. Oni raczej nie tną podłogi a zmieniają wydech bo pewnie kształtem pasuje inny.
  12. dziekuje za info juz wiem dlaczego do 2007 znajdowalo mi na olx czy otomoto. Nie jest to dla mnie problem. Kolego sie mylisz chyba bo widze na YT filmy instalacji E9X z butla pod autem. Cytat ze strony jednego z montazystow: Toroidalny zbiornik gazu o pojemności 56 litrów został zamontowany pod podłogą bagażnika. Samochód ten nie był fabrycznie wyposażony w koło zapasowe i montaż zbiornika pod autem wymagał kilku zmian jak n.p. wymiana ostatniego tłumika na nowy - specjalnie do tego celu skonstruowany tłumik firmy ULTER Sport.
  13. Witam was, nie chcę zakładać nowego tematu bo mam zbyt ogólne pytania jak na razie. Chcę zmienić swoje Audi a6 c5 z 2001r 2.4 z LPG na inne kombi. Interesuje mnie BMW bardziej się skłaniam do Serii 3 niż serii 5. Przeglądając aukcje najczęściej widzę silnik 325i 218KM 160kW i w raporcie spalania tez jest akurat najwięcej raportów przy LPG. Trochę moze za duży ale tez używany jest model 330i 272KM 200kW. Ogólnie pytając a dopiero później się zagłębiając w szczegóły - czy to dobre jednostki dla LPG? ile średnio teraz moze kosztować instalacja LPG ( bardzo mało jest egzemplarzy z założoną instalacja), Czy koszty eksploatacji są dużo wyższe niż w moim starym audi a6c5? czy seria 5 to duża przepaść? pozdrawiam Mati! edit: kurde dużo modeli czytam, że nie ma butli w kole tylko w bagazniku, kurde u mnie odpada takie rozwiazanie, po to kupuje kombi zeby korzystac z bagaznika a butle w koszyku ewentualnie pod...
  14. ? Witam, zastanawiam sie nad LPG X3. Jezdze A6c5 w kombi 2.4i potrzebuyjemy drugie auto. Kolego jak twoje zakupy BMW? czy ktos inny moze powiedziec na co zwrocic w benzynie uwage?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.