Skocz do zawartości

zaba28345

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 2.0d

Osiągnięcia zaba28345

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wymieniłem wszystkie możliwe czujniki na układzie paliwowym...błąd nadal występuje pozbyłem się również DPF czy to oznacza że czas wyciągnąć pomorze wtryskowa ? Jakie powinno być ciśnienie podczas dodawania gazu ?
  2. Czy czujnik znajdujący się przy pompie wtryskowej to jest ten czujnik temperatury paliwa ?
  3. N47 249300 taki błąd wyskakuje Nie wyskakuje błąd położenia wału tylko ciśnienia podobno to jest coś innego. Filtr jest dobry nie dawno zmieniałem. Jutro jadę wyciąć DPF podobno to też może być przyczyną niskiego ciśnienia . Sprawdzę ten czujnik może akurat .borykam się z tym problem od jakiegoś czasu nie nie mogę znaleźć magika. dziękuję za informację
  4. Witam posiadam BMW f 10 2.0d. Problem polega na tym że występuje błąd napedu na komputerze i przechodzi w tryb awaryjny .na zimnym silniku odpala z delikatnym problemem ale gdy się rozgrzeje ciężko odpala i gaśnie co chwilę podczas dodawaniu gazu.musze utrzymywać go na wysokich obrotach żeby nie gasł zdarza się tak że jak zgaśnie to muszę odczekać jakiś czas żeby znów zaskoczył.wymieniken listwę wtryskowa wraz z czujnikiem ,filtr paliwa ,pompe paliwa w zbiorniku i błąd nadal wyskakuje zastanawiam się na pompa wtryskowa ?sprawdzałem pod komputerem ciśnienie i pokazuje 300 bar na postoju .nie wiem czy to jest dobre ciśnienie czy za małe czy za duże czy ktoś miał podobny problem ?proszę o jakieś informacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.