Skocz do zawartości

kostowski

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318D 2003 Sedan Mystic Blau

Osiągnięcia kostowski

  1. Tylko że te 100 amper idzie centralnie do podgrzewacza(zmierzone na przewodzie minusowym podgrzewacza) i skacze 100-80 gdzie przy około 50c już 80 i stopniowo całkowicie się wyłącza, przy okazji z plusa który idzie przy bagnecie wychodzi stałe 36~ amper czyli w sumie 130-140 amper tyle ile alternator ma nominalnie chyba a napięcie tylko spada poniżej 13,8-14 kiedy wejdzie na 100a tak to ładnie trzyma. Swoją drogą poduszki wymieniałem rok temu i nic się nie zmieniało w tej kwestii.
  2. Witam od dłuższego czasu diagnozuję problem z dogrzewaczem mianowicie falujące obroty przez pierwsze 5-10 min. Tyle ustaliłem: -napięcie spada do 13-13,6v chwilowo nawet po wyłączeniu wszystkich odbiorników oprócz nawiewu, -jeżeli temperatura już prawie wychodzić z niebieskiego pola napięcie się stabilizuje ale nadal słychać że silnik ma ciężko (~1.4L/h spalanie chwilowe) ale gdy ustawię temperaturę na maks znowu falują obroty (wygląda tak jak by po jakimś czasie dogrzewacz zmniejszał moc kiedy temperatura wnętrza jest już wystarczająco wysoka) -i ostatnie odkrycie, miałem przez chwilę dostęp do miernika cęgowego który pokazał mi pobór prądu który przy falowaniu skakał między ~100a a ~80a , kiedy zapotrzebowanie lekko spadało i napięcie było stabilne to pobór trzymał się na ~80a, I teraz pytanie, czy dogrzewacz pobiera za dużo czy alternator już nie wyrabia, dodatkowo stały pobór ~36a idzie przez główny plus obok bagnetu oleju. Naładowałem aku do pełna ostatnio żeby wykluczyć jego jakieś wewnętrzne zwarcie to tylko lekko skróciło czas przez który falują obroty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.