Skocz do zawartości

MKXPRO

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 540ix

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MKXPRO

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. U mnie generalnie ten system, jako tako działa, ale nie można mu w żadnym wypadku ufać, bo nigdy nie wiesz kiedy się wyłączy a wyłączy się na 100%. Również czytałem, że odłączenie akumulatora może to naprawić, ale z racji, że to dla mnie tylko ciekawostka to jakoś nie mam do tego zapału, zwłaszcza że to może rodzić kolejne problemy.
  2. Aby czytało linie na drodze cały czas i utrzymywało mnie na pasie ruchu, bo obecnie nawet na prostej autostradzie przy dobrej pogodzie nie czyta ciągle i potrafi się wyłączyć na kilka sekund, więc niby to jest, ale tak naprawdę to bezużyteczne. Tak serio to i tak nie używam tych systemów, ale dla świętego spokoju chcę to rozgryźć.
  3. Wyczytałem na zagranicznych forach, że odpięcie akumulatora resetuje kamery i będą (podobno) działać jak nowe. Czy w G30 można odpiąć klemę na 15 minut bez obawy o inne systemy?
  4. Tak właśnie jest
  5. Tak wiem, że nie jest to jazda autonomiczna, ręce mam obie ciągle na kierownicy, a mimo to z zielonego pasa zmienia się na szary. Komunikat o rękach to swoją drogą. Tylko chodzi mi o to, że muszę czekać, aż włączy się zielona kierownica, aby zdjąć ręce, bo na szarej nie utrzyma mi pasa. Błędów nie ma, może miałem pecha i jakieś owady latały z tyłu albo coś
  6. Cześć. Pytanie do użytkowników, którzy mają systemy asystujące kierowcę Plus. Zdarza się, że muszę odkręcić butelkę czy coś otworzyć, aktywuję więc asystenta skrętu i prowadzenia w obrębie pasa ruchu i ściągam na moment ręce z kierownicy. Utrzymuję prędkość między 80-100 i auto jedzie samo, ale asystent nie jest dostępny ciągle, czy tak ma być? Bardzo często na ekranie jest zielona kierownica, która informuję, że asystent jest aktywny, ale po czasie robi się szara i jest nieaktywny na kilka sekund, po czym znowu jest zielona. Używam tego poza terenem zabudowanym i w DE i PL jest tak samo. Czyli raz sobie jest, a raz nie Druga sprawa, to cofanie np. na parkingach. Mam aktywne wszystkie systemy i bardzo rzadko jest tak, że na spokojnie sobie gdzieś cofam i nagle, nagły hebel jak bym miał w coś przywalić, a w okolicy nie ma dosłownie nic. Czy też spotykacie się z takimi niespodziankami? Auto myję dość często, także to raczej nie wina brudnej kamery czy czujnika.
  7. Panowie, ktoś się orientuję kiedy można wymienić tarcze mając jeszcze aktywny pakiet BSI+? Od nowości świecą się na zielono i komputer milczy w tej kwestii, przebieg 70 tys. W aso na przeglądach cisza w tej sprawie. Chyba chcą przeczekać, bo mm mieszczą się w granicy normy, ale czuć podczas hamowania, że to już czas.
  8. G30 głównie na walizkę idzie. GameBoy nie otwierał ich na 100%, ale są to informacje sprzed 2 lat, być może coś się zmieniło w tym czasie. Jak dobrze pamiętam, Toyota też nie, ale widziałem, jak podpinają się bezpośrednio komputerem pod przednim zderzakiem, więc i gameboy nie jest potrzebny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.