Skocz do zawartości

californiakid

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330D

Osiągnięcia californiakid

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A jeszcze jedno pytanie. Jak to jest z tym "trybem awaryjnym" czy czymkolwiek, w którym teraz znajduje się auto, że jeździ na doładowaniu poniżej 1b. Czy ten tryb nie powinien się choć na chwilę wyłączyć gdy kasuję wszystkie błędy ISTĄ?
  2. Serdeczne dzięki za pomoc. Wychodzi na to, że chyba warto zmienić czujnik. Polecisz jakiegoś konkretnego producenta? Z tego co widzę rozbieżność cenowa jest znaczna a nie chce się naciąć tak jak można się naciąć np na termostatach Behr.
  3. RM Motors robi DP w wersjach bez niczego, tłumikiem zamiast filtra i katalizatorem. Także do wyboru do koloru.
  4. Witam Panowie, Mam problem z wypaleniem DPF poprzez ISTA w E90 330D 03/2006. Po aktywacji procesu wypalania niestety podczas jazdy stan wypalania jest cały czas "nieaktywny". Wszystkie wymagania są spełnione, temp cieczy 90st, pełny bak, jazda ponad 60kmh i niestety ciągle bez wypalania. Oczywiście przy odpytaniu stanu DDE jest informacja, że wysłano żądanie wypalania. Tutaj pojawia się moje pytanie bo nie wiem czy dobrze myślę (moje pierwsze BMW). Od pewnego czasu ewidentnie auto jeździ z ograniczoną mocą, doładowanie maksymalne to ok 14psi (0,96b) błąd jaki mi się permanentnie wyświetla to P14A7 czujnik ciśnienia spalin. I teraz czy to jest błąd samego czujnika czy właśnie zbyt wysokiego ciśnienia spalin? Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie? Np na postoju mam ok 115mbar.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.