Witam ja troszkę się bawie w zwiększanie mocy więc może coś podpowiem. Na przykładzie mojej e36 318 m40 Samochód kupiłem ze względu na stan poprostu super idealny ale mocy trochę za mało więc: -wyciołem katalizator i w jego miejsce wstawiłem przelotowy tłumik- uwaga ważne musi jego komora zaczynać się w tym samym mniejscu co katalizatora chodzi tu o rezonans spalin w innym razie można pogorszyć -filtr stożkowy k&n dedykowany z całym zestawem montażowym -dobry dolot zimnego powietrza do filtra -usunięta odma z układu dolotu powietrz -chip z poprawionymi mapami w moim przypadku +13KM +19NM -magnetyzery 2x paliwo powietrze na dolocie powietrze za krokowym - wyjaśnie co dobrego to daje 1. Spaliny czyste jak na katalizatorze-nieczepiają się na przeglądach 2. Spalanie mniejsze o około 1l -w silnikach m40 warto splanować głowice o jakieś 2/2.5mm podnosi to stopień sprężania z 8.8 do 9.5 czyli prawie jak w m43 efekt tankowanie 98 oktanową verwą i hamownia 142KM 196Nm więc poco komu is a teraz koszta tłumik 240zł filtr 220zł magnetyzery samemu 60zł chip 160żł planowanie głowicy 200żł koszt całkowity 880zł acha katalizator sorzedałem za 500zł więc wyniosło mnie to 380zł acha hamownia 200zł ale tego nie wliczam to tylko z ciekawości pozdrawiam MARCIN