Ponta, chodziło mi o hamowanie silnikiem/biegami, jak sobie wrzucę lewarek w lewo na manualną zmianę to mi w pierwszej kolejności wrzuca sport, redukuje o jeden albo dwa biegi i mogę sobie zmieniać biegi, zredukować i wyhamować silnikiem Chodzi mi właśnie o taki zabieg, czy takie zmienianie pomiędzy automatem a ręczną zmianą nie nadwyręża nadmiernie skrzyni Wiem że pedał gazu służy do dodawania gazu a pedał hamulca od hamowania, ale w zimie mogę wyhamować biegami, czy na krętej drodze mogę sobie wrzucić "manual" i przytrzymać auto na wyższych obrotach W sytuacji wyprzedzania można wcisnąć pedał w podłogę i auto zredukuje, natomiast mogę to również zrobić manualnie lewarkiem i właśnie o coś takiego mi chodziło, żeby przy wyprzedzaniu zrobić to ręcznie, a przy spokojnym wyhamowywaniu również zbić sobie biegi manualnie Możliwe, że źle to wszystko opisałem, więc chodzi mi o to, czy po prostu mogę sobie tak zmieniać manual/automat