Skocz do zawartości

Kapitan_Pazur

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 118i 2016r.

Osiągnięcia Kapitan_Pazur

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ponta, chodziło mi o hamowanie silnikiem/biegami, jak sobie wrzucę lewarek w lewo na manualną zmianę to mi w pierwszej kolejności wrzuca sport, redukuje o jeden albo dwa biegi i mogę sobie zmieniać biegi, zredukować i wyhamować silnikiem Chodzi mi właśnie o taki zabieg, czy takie zmienianie pomiędzy automatem a ręczną zmianą nie nadwyręża nadmiernie skrzyni Wiem że pedał gazu służy do dodawania gazu a pedał hamulca od hamowania, ale w zimie mogę wyhamować biegami, czy na krętej drodze mogę sobie wrzucić "manual" i przytrzymać auto na wyższych obrotach W sytuacji wyprzedzania można wcisnąć pedał w podłogę i auto zredukuje, natomiast mogę to również zrobić manualnie lewarkiem i właśnie o coś takiego mi chodziło, żeby przy wyprzedzaniu zrobić to ręcznie, a przy spokojnym wyhamowywaniu również zbić sobie biegi manualnie Możliwe, że źle to wszystko opisałem, więc chodzi mi o to, czy po prostu mogę sobie tak zmieniać manual/automat
  2. Cześć Ostatnio wyczytałem gdzieś w internetach, że podczas jazdy nie powinno się zmieniać przełożeń no i o ile sprawą oczywistą jest że nie powinno się jeździć na N o tyle zastanawiają mnie trzy rzeczy I - podobno nie powinno się zmieniać na R jeśli auto się toczy No i tutaj mam lekką zagwostkę, ponieważ do tej pory robiłem tak, że podczas dojeżdżania i hamowania mając już jakieś 1-5km/h wrzucałem wsteczny i po wyhamowaniu miałem wsteczny i sobie cofałem, natomiast wyczytałem gdzieś, że powinno się najpierw wyhamować do zera Możecie mi teraz wyjaśnić czy takie wrzucanie wstecznego "podczas jazdy" może zepsuć skrzynię czy rzeczywiście najpierw powinienem wyhamować do zera i dopiero wtedy wrzucić R ? II - czy jest możliwość włączenia P podczas jazdy ? Nigdy tego nie próbowałem natomiast zastanawia mnie to komputer blokuje taką opcję podczas jazdy? III - czy można wyhamowywać biegami ? Jadę 80km/h widzę przed sobą, że ktoś zaczyna hamować i przebijam lewarek do siebie wrzucając sport, który od razu redukuje bieg i dalej sobie redukuję lewarkiem ? Czy coś takiego nie eksploatuje zbyt mocno skrzyni ?
  3. Jakbyś mógł to podeślij namiar na kogoś bo póki co mam inne priorytety, ale warto zostawić taki ślad na forum
  4. Dzięki Sołtys za konkret Wiesz jak wygląda temat kodowania nowej jednostki z samochodem? Widzę, że masz wpisane KR, jest ktoś u nas w okolicach Krakowa kto byłby w stanie to zakodować?
  5. Cześć Od jakiegoś czasu szperam po necie w celu aktualizacji NAVI do PROFESSIONA i zastanawiam się czy to kwestia samego ekranu czy całej jednostki W necie niestety widzę rozbieżne wersje i jedni piszą, że wystarczy zmienić ekran na większy i go zakodować a inni wyceniają usługę na 5k wzwyż ze względu na ekran + jednostka Jedna firma na pytanie o AndroidAuto powiedziała mi tylko, że spoko i nie dali znać czy po prostu go aktywują czy będą dokładać jednostkę zew. Auto z początku 2016r. mały/średni ekran Dajcie znać jakie dane są potrzebne (wersja softu, VIN itp. ) P.S. Widziałem już różne posty na grupie, w których ludzie o to pytali natomiast ciężko wyciągnąć jednoznaczne wnioski, ponieważ wiele postów było o modelach 2011-2014 i tam nie mieli nawet ekranu, tylko samo radio. Z niektórych postów zrozumiałem, że jeśli mam już nowszą wersję jednostki tak jak w moim wypadku to wystarczy wymienić sam ekran i go zakodować, a inni twierdzą, że trzeba wymieniać całą jednostkę centralną która będzie mieć funkcje PRO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.