Dzień dobry, Pisze z bardzo uporczywym problemem. Jeżdżę już moja e90 już dobre 2 lata, przebieg zweryfikowany przez bimmercheck 167 tys, i od jakiegoś czasu tzn może od 2 3 miesięcy występuje taki problem, ze gdy dam ostrzej w palnik tzn zacznę przyspieszać np od 3 tys do czerwonego pola, to czasem przy 4.5 - 5 tys obrotów pojawia się chek engine i samochód traci moc, trzęsie buda, a w błędach pojawia się wypadanie zapłonu na cylindrze 4. Czasem jak się zatrzymam to chek znika i przestaje trząść buda i samochód normalnie jedzie. Po ponownym uruchomieniu zawsze znika chek. Dodam jeszcze ze odkąd pamiętam to podczas właśnie 4.5 5 tys słychać jakby takie kołatanie, ciężko nazwać ten dźwięk ale jakby coś się blokowało bo wtedy też tak jakby przez pol sekundy dostaje bloka silnik. Podejrzewam silniczek valvetronic albo ewentualnie cewka, bo zawsze jest wypadanie zapłonu na cylindrze 4. Byc może mi się zdaje ale w bardziej wilgotne dni występuje to częściej niz w dni suche. Tak to żadnych błędów silnik nie ma, jedyny mankament to uszczelniacze zaworowe do wymiany ale to jestem już umówiony na nastepny tydzień ale wątpię ze yo jest przyczyną. Wie ktoś moze co to może być? Albo chociaż jak sprawdzić ten silniczek czy jest sprawny Z góry dziękuję za pomoc.