No właśnie skończyły się już czasy naprawiania. Dziś nie ma już fachowców od naprawy tylko są wymieniacze części. Podpięcie pod komputer, odczytanie czego dotyczą błędy i wymiana na nowe części których usterki sugerują zapisane w sterownikach błędy. A to że połowa wymieniona bez sensu i klient wydał 10k, żaden problem przecież to hajs klienta nie mechanika. Tak mogę zrobić sam ale nie sztuka wymienić 1/3 auta żeby znaleźć problem. Łatwiej jest jak ktoś ma już podobny problem i udało mu się go rozwiązać bo wtedy wiadomo gdzie szukać. Z Active Steering jest ten problem że jest na jednej lini F-CAN ze sterownikiem DSC,SZL i DDE. Błędy może powodować masę rzeczy począwszy od źle dobranego(nie przeznaczonego do AFS) lub uszkodzonego(zużyte szczotki) czujnika kąta w module SZL), uszkodzonego sterownika AFS, Uszkodzonego czujnika położenia rotora na maglu, uszkodzonej wiązki, uszkodzonego regulatora na alternatorze, skończywszy na zajechanej przekładni.Te rzeczy nie kosztują 5 zł i podmianka części na pałę sporo kosztuje. No nic będę drążył dalej i na pewno napiszę jak uda się rozwiązać problem.