Skocz do zawartości

Lukasz9994

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e60 (530d,2004)

Osiągnięcia Lukasz9994

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam proszę o pomoc bo borykam się z problemem już długi czas. Oddałem maglownice Active steering ponieważ miała luz na listwie. Magiel oddany w dobre ręce którzy zajmują się tym. Magiel odebrany,wsadzony do auta. Po założeniu maglownicy kierownica była prosto,pojechałem zrobić zbieżność. Po zbieżności pojechałem na kalibrację,po kalibracji kierownice przestawiło o około 50’stopni. Wróciłem na zbieżność żeby wyprostować kierownice. Zabieg się udał ale zrobił się problem. Normalnie w Active steering obrót w jedna i druga strony jest równy i nie przekracza 360 stopni. Natomiast i mnie było w prawo ponad 360’stopni czyli ponad cały obrót a w lewo 3/4 obrotu czyli okolo 300 stopni. Chodzi o to ze auto w prawo największy skręt niż w lewo o okolo 60 stopni. Przestawili mi na wieloklinie aby wyrównać ta rozbieżność. Teraz skręt w prawo i w lewo jest sobie równy lecz Active steering się pali razem z kontrola Trakcji. . Nie wiem jak mam rozwiązać ten problem ponieważ kalibracji nie przechodzi bo bezwzględny sumaryczny kat skrętu wynosi -53,48 stopni. Jeśli ktoś wie jak rozwiązać problem będę ogromnie wdzięczny. Pozdrawiam grupę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.