Skocz do zawartości

Hexyo

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Hexyo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Chciałbym tanim kosztem zmienić dźwięk mojego samochodu. Chodzi głównie o taki pazur, może delikatny Bass. Czy wymiana tłumika końcowego rozwiąże ten temat czy muszę zrobić coś jeszcze?
  2. Hexyo

    Zawieszenie Nivo F11 2013

    Kompresora nie słyszałem od kiedy zakupiłem samochód. 1500 chyba mówił za sztukę miecha + 800-1200 regeneracja kompresora. Wszystkie bezpieczniki i przekaźnik sprawdziłem sam. Ile w takim razie taka usługa powinna kosztować? Teren Poznania. Bo sam już nie wiem co robić.
  3. Hexyo

    Zawieszenie Nivo F11 2013

    Witam ponownie. Dzisiaj miałem wizytę u mechanika który zajmuje się w 80% Bawarkami. Diagnoza: Kompresor zatarty Miechy x2 do wymiany Koszt całości z robocizną około 5 tyś.
  4. Hexyo

    Zawieszenie Nivo F11 2013

    Comfort wariował. Klamki miały zwarcie lewa kierowcy i prawa pasażer. Odłączyłem je wszystkie w Niedziele bo to zwarcie rozładowywało mi akumulator na postoju. Co do przekaźnika, w jaki sposób sprawdzić jego sprawność nie posiadając inego?
  5. Hexyo

    Zawieszenie Nivo F11 2013

    Na zdjęciu jest przekaźnik oznaczony jako nr.1. Pod przekaźnikiem masz dwa rzędy małych bezpieczników. Interesuje cię drugi rząd , pierwszy brązowy 5A bezpiecznik po lewej stronie. Bezpieczniki w porządku. Jakiś inny pomysł? Jest możliwe że przy rozładowanym akumulatorze nie ma prądu żeby uruchomić sprężarkę?
  6. Hexyo

    Zawieszenie Nivo F11 2013

    Na rozpisce bezpieczników widziałem 182 ale 152 nie mogłem znaleźć.
  7. Witam. Ostatnimi czasy wyświetlił mi się komunikat o niesprawności zawieszenia, żeby udać się do serwisu. Dodam że w wysokości zawieszenie nie zauważyłem nic znaczącego. Podjechałem do warsztatu, podłączyli pod komputer, pokasowali błędy i stwierdzili że błąd wynika z rozładowanego akumulatora - niby kompresor Nivo nie ma prądu żeby się uruchomić - jest to możliwe? Po skasowaniu błędów przez mechaników zauważyłem że samochód dostał glebę. Z poduszek zeszło całkowicie powietrze. Po podłączeniu do prostownika i naładowaniu jakiś 3h, postanowiłem uruchomić samochód i zobaczyć czy kompresor naładuje. I niestety, brak reakcji. Ktoś wie co może być przyczyną skoro na komputerze nie wychodził błąd mechaniczny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.