Skocz do zawartości

koalakm2

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia koalakm2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zgadzam sie z Toba adiki - 5 tysiecy to same czesci raczej :) Dlatego auta bmw z tymi silnikami "trudniej" sie sprzedaja.
  2. Co za kompletnie bezsensowny komentarz nic nie wnoszący do dyskusji. Temat cały czas jest na czasie, myślę właśnie teraz bardziej niż 6 lat temu. Dlatego jeżeli nie masz nic do powiedzenia w związku z tematem to szkoda Twojego a przede wszystkim naszego czasu. W Krakowie znajoma przed Świętami szukała, poniżej 6000 nie znalazła. Co oczywiście nie powoduje, że to dyskwalifikuje Bmw. No przy cenie >6000 zł to już zaczyna się jednak robić argument moim zdaniem.
  3. Hmm tu sie zgodzę, tyle, że widac mialem zle info ze: 1. Malo kto chce sie za to zabierac (w sensie mechanikow) 2. Ze koszt to minimum 8000 zl Przy okazji jak z tempomatem aktywnym i aystentem pasa ruchu / korkow w f30?
  4. Faktycznie, koszt wymiany rozrządu w cenie niewiele wyższej niż dobry komplet opon 19” to dobry powód żeby skreślić samochód :cool2: W sumie na forum BMW taka dyskusja nie ma wiekszego sensu, tu zawsze BMW bedzie the best ;) No ten rozrzad zdecydowal w wiekszej czesci to fakt. Jaki jest realny koszt wymiany takiego rozrzadu?
  5. Dodam swoje 3 grosze. U mnie sytuacja byla taka, ze przez 12 lat mialem BMW - 318i, e46. Bylem bardzo zadowolony. No moze jednak juz nie mam 20 lat wiec w BMW juz troche przeszkadzalo mi siedzenie "nisko". Poza tym jednak uwazam ze to bylo swietne auto. Przyszedl czas na zmiane, wiec oczywiscie na 1 mysl przyszlo bmw. Chodzilo o rocznik kolo 2016. Silnik - padlo tym razem na diesla - z uwagi na ekonomicznosc (ogolnie nie lubie diesli, ale w tych rocznikach w benzynie do 2.0 o gazie mozna zapomniec.). Konieczny byl automat i aktywny radar, jazda w korku - taki juz troche "przyszlosciowy" gadzet. No to idac w serie 3 - interesowalo mnie f30 / f31. Ahh i niestety... nieszczesny silnik 2.0d - z rozrzadem z tylu silnika. Koszt wymiany ogromny i nie kazdy chce sie podjac... - to byl glowny powod ze musialem z bmw zrezygnowac. Dodatkowo aktywny tempomat - tutaj nie jestem pewien czy w tym roczniku sa opcje jazdy w korku (auto zatrzymuje sie samo i rusza samo)? No to spodobalo mi sie wlasnie A4 B9 - 2.0d - sprawdzona jednostka pozbawiona juz wad wieku dzieciecego, rozrzad z przodu. Dodatkowo super aktywny tempomat i jazda w korku, asystenci bezpieczenstwa. No ok i kupilem. 2.0tdi, automat, 190KM, aktywny tempomat itd. Przebieg = 190tys, rok: 2016. No i co, ja jestem mega zadowolony. Jeszcze passata obstawialem. Zeby nie bylo przejechalem sie Passatem B8 i superb z 2016 roku (tez 2.0 tdi w automacie). Troche powiem szczerze mnie smieszą teksty "Audi to VW lub Skoda tylko z innym znaczkiem"... no coz proponuje poszukac w necie artykulow ciekawych czy audi to vw. Tak juz w kilku slowach: Skoda (superb) nigdy nie bedzie VW (passat) , a VW (Passat) nigdy nie bedzie Audi (A4). W audi na pewnie jest wiele takich samych rozwiazan jak we vw - ale to tylko rozwiazan malo znaczacych. Cala reszta to inne auto i to naprawde czuc w kazdym aspekcie podczas uzytkowania. Oczywiscie A4 pod wzgledem miejsca nigdy nie bedzie Passatem i koniec kropka. Passat jest zwyczajnie wiekszy (W ŚRODKU!!! - bo wymiary zewnetrzne sa podobne = Passat jest o 4cm (tak cztery) dluższy ALE jest o 1cm (tak jeden) WEŻSZY i Passat ma mniejszy rozstaw osi). Zawieszenie to inna bajka... serio! Coz moge zatem powiedziec... Audi jest naprawde bardzo fajne - zalozenie Audi jest na pewno inne niz BMW - tak samo jak Mercedesa. Kazdy znajdzie cos dla siebie. Wszystkie te 3 marki to marki premium bez dwoch zdan. Kazdy jednak ma swoja specyfike. Kazdy ma cos lepszego i gorszego. Ja jestem zadowolony z wyboru A4 B9 - niestety nie moge wprost porownac do f30 - bo przeciez mialem e46, jednak charaktyerystyka BMW zakladam ze sie nie zmienila. Dlatego dla mnie obecnie A4 b9 bylo uwazam najlepszym wyborem. Audi faktycznie jest chyba troche "bardziej komfortowe". Prowadzenie dla mnie spoko, nie widze roznic, nie czuje ze mam teraz naped na przod (w normalnej jezdzie). Czuc ze to inne podejscie niz w BMW - nie mowie ze lepsze czy gorsze, zwyczajnie inne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.