Wracam po kilku dobrych miesiącach na forum 1er przeszła delikatne modyfikacje w ostatnim czasie, dzielnie służy jako Daily. Aktualnie na blacie wybiło 292kkm i za chwilę będę zmieniał olej. Od ostatniego wpisu dołożyłem M-Pakiet zewnętrzny, wszystkie żarówki z przodu LED, wykodowałem błędy od nich, wspawałem podwójną końcówkę wydechu, kupiłem nakładki Fake M3 na lusterka, poprawiłem wiązkę z tyłu bo ktoś dołożył LED'owe podświetlenie tablicy, ale tak nieudolnie, że wszystko zaśniedziało i musiałem prowadzić nowe kostki z kablami i zakupić nowe (tym razem oryginalne) lampki podświetlenia. W środku dołożyłem jedynie nawigację i "ogarnąłem" ją trochę do stanu Fabrycznego. Przez ostatni rok oprócz serwisu olejowego zmieniłem tylko linki ręcznego, poduszki amortyzatorów przód, łączniki i zregenerowałem Alternator. Jak dla mnie patrząc na prawie 30kkm w ciągu 2024 roku to naprawdę "duperele".
Aktualnie w planach jest program Stg 1 (od ponad roku jeździłem serią z ekologią, bo nie chciałem problemów za miedzą ) i może wleci gwint lub Eibach Sportline. W planach były 18 lub nawet 19 ale rozmyślam nad sprzedażą 1er i zakupem czegoś nieco świeższego (niestety z N47 ). Po głowie chodzi mi F30/F10 lub E92 LCI. Ale zapewne wyjdzie tak, że aktualny rok nadal przejeżdżę nią i pewnie włożę kolejny woreczek siana (zapewne w Gwint, Koła i wnętrze )