Skocz do zawartości

Zakuss

Zarejestrowani
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zakuss

  • Urodziny 22.10.2004

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d
  • Lokalizacja
    Radom
  • Zawód
    Technik Pojazdów Samochodowych

Ostatnie wizyty

634 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Zakuss

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Wygląda na ładną, zadbaną sztukę Widziałbym w niej dobrą bazę pod projekt Osobiście w środku na twoim miejscu dołożył bym multifunkcję, radio Professional, podłokietnik oraz wisienkę na torcie, czyli Androida (tego w miejsce oryginalnej Navi), a w miedzyczasie czarny sufit A z zewnątrz standardowo M-Pakiet, Gwint oraz 18
  2. Wracam po kilku dobrych miesiącach na forum 1er przeszła delikatne modyfikacje w ostatnim czasie, dzielnie służy jako Daily. Aktualnie na blacie wybiło 292kkm i za chwilę będę zmieniał olej. Od ostatniego wpisu dołożyłem M-Pakiet zewnętrzny, wszystkie żarówki z przodu LED, wykodowałem błędy od nich, wspawałem podwójną końcówkę wydechu, kupiłem nakładki Fake M3 na lusterka, poprawiłem wiązkę z tyłu bo ktoś dołożył LED'owe podświetlenie tablicy, ale tak nieudolnie, że wszystko zaśniedziało i musiałem prowadzić nowe kostki z kablami i zakupić nowe (tym razem oryginalne) lampki podświetlenia. W środku dołożyłem jedynie nawigację i "ogarnąłem" ją trochę do stanu Fabrycznego. Przez ostatni rok oprócz serwisu olejowego zmieniłem tylko linki ręcznego, poduszki amortyzatorów przód, łączniki i zregenerowałem Alternator. Jak dla mnie patrząc na prawie 30kkm w ciągu 2024 roku to naprawdę "duperele". Aktualnie w planach jest program Stg 1 (od ponad roku jeździłem serią z ekologią, bo nie chciałem problemów za miedzą ) i może wleci gwint lub Eibach Sportline. W planach były 18 lub nawet 19 ale rozmyślam nad sprzedażą 1er i zakupem czegoś nieco świeższego (niestety z N47 ). Po głowie chodzi mi F30/F10 lub E92 LCI. Ale zapewne wyjdzie tak, że aktualny rok nadal przejeżdżę nią i pewnie włożę kolejny woreczek siana (zapewne w Gwint, Koła i wnętrze )
  3. Ja u siebie przeszedłem z Total Ineo LL 5W30 na Motul X-Clean+ 5W30. Różnica w cenie niewielka, a silnik pracuje gładziej pod obciążeniem (M47N2)
  4. Sprawdź, czy nie odpięła się jakaś wtyczka pod fotelem (w okolicy zapięcia od pasów). Znajomy miał podobny problem w E91 po praniu wnętrza (wyciągali fotele) i jedna z kostek delikatnie się wypięła.
  5. Sprawdź, czy moduł PDC nie jest zalany (Znajduje się w bagażniku z prawej strony, jeśli nie wiesz jak się do niego dostać to obejrzyj np. film z wymiany amortyzatorów tył. Tam będzie pokazane jak zdjąć "wykładzinę"). Jeśli moja diagnoza będzie prawidłowa i znajdziesz tam sporo wody to prawdopodobnie uszczelki lamp tył do wymiany
  6. Samą uszczelkę https://allegro.pl/oferta/uszczelka-pokrywy-zaworow-bmw-e90-318d-320d-n47-9367678925
  7. Jeśli nie widać dużego wycieku oraz nie ubywa oleju w silniku to prawdopodobnie tylko uszczelka stwardniała ze starości. Także wymień uszczelkę i przy okazji daj cienką warstwę silikonu (Polecam Loctite lub V. Reinz ). Nie powinieneś mieć problemów z wymianą, lecz wszystko zależy od tego czy wtryski wyjdą bez problemu. PS. Odpowietrz układ paliwowy komputerem
  8. Przód już zdiagnozowany i zrobiony Miałem pękniętą tuleję na "bananie" ale dla spokoju wymieniłem całe wahacze i już nie stuka A z tyłu prawdopodobnie nowy amortyzator ma wadę fabryczną
  9. Gumy mam dobrze założone Ostatnio zrobiło się cieplej i problem ustał aż do spadku temperatury na dworze... Także może amortyzator ma wadę fabryczną
  10. Wracam po kilku miesiącach, dużo się nie zmieniło bo walczę od początku roku z zawieszeniem, wielu mechaników rozłożyło ręce Zarówno z przodu (delikatne popukiwanie) jak i z tyłu (jeden mocny stuk). Powoli zaczynam wymieniać wahacze/tuleje parami ale jak narazie nie przynosi to skutku
  11. Niestety u mnie mocowanie jest całe. Wymieniłem amortyzatory i górne środkowe wahacze. Nic to nie dało i wciąż walczę z tym.
  12. Witam, mam zmienione lampy tylne na LCI (Low) i świecą mi się górne oraz dolne światła postojowe. Na grupie E87 widziałem, że powinny się świecić tylko postojówki w dolnej części jak na zdjęciu niżej. Trzeba coś przekodować, czy może ja mam żarówkę P21/5W a LCI ma P21W?
  13. Witam, od niedawna mam problem z dosyć głośnym stuknięciem podczas wjechania w dziurę poprzeczną lub łączenie mostu z drogą. Występuje jedno głośne stuknięcie z okolic tylnego lewego koła. Spotkaliście się z czymś takim? Co było uszkodzone?
  14. Wiem, że minęło 11 lat ale może pamiętasz co było przyczyną? U mnie w E87 mam taki problem w tylnym Zawieszeniu. Wahacze sztywne, sprężyny całe, Amortyzatory nowe. Jutro jeszcze będę sprawdzał górne mocowanie amortyzatora, jeśli będzie całe to poddaje się... Zrobiłem już ok. 5tyś kilometrów i nic się nie zmieniło...
  15. Beemka w końcu doczekała się lamp DEPO V2 Świecą o niebo lepiej niż oryginalne H7, a przy okazji mają ringi (Głównym powodem zmiany były mocno wypalone odbłyśniki)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.