Skocz do zawartości

scoobik33

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 325i 2008r

Osiągnięcia scoobik33

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich Mam taki problem z moją kochaną e91 325i 2008r. A mianowicie ucieka mi płyn chłodniczy, ostatnio regenerowana została odma , między innymi wymieniony wężyk chłodniczy który strzelił ( nie cieknie już ) sprawdzałem testerem na CO2 w płynie chłodniczym … kolor niebiesko lekko bardzo lekko zielony , ale co ciekawe czy chlodniczce oleju zbiera mi się olej od góry , płyn chłodniczy ucieka , wycieków nie widać , samochód kopci na biało , w odczuciu węchu woda w oparach a olej się zbiera przy chlodniczce oleju , zastanawiam się czy to orongi tam puściły czy uszczelka pod głowicą może ktoś miał podobny przypadek ? Doradźcie proszę co szukać co robić.
  2. scoobik33

    Dym z rury

    BMW e91 325i 2008r Witam Panowie mam kolejną zagadkę a mianowicie, Dymi mi z rury wydechowej przy rozgrzanym silniku , nie byłoby w tym nic dziwnego przy ujemnych temperaturach lecz tego dymu jest nad wyraz dużo na biegu jałowym, dym jest biały , nie jest wyczuwalny spalany olej , nie brakuje płynu chłodniczego , nie pobiera oleju, jestem po naprawie odmy ponieważ miałem wcześniej falujące obroty dym itd do tego strzelił waż chłodniczy, macie pomysł gdzie się doszukiwać problemu ?
  3. Dziś się wszystko wyjaśniło , jechałem do serwisu samochód wskoczył na obroty przy 3 biegu 2 tys i przy odpuszczeniu gazu obroty nie spadały , za samochodem chmura dymu z rury , po zatrzymaniu dym z pod maski myślałem ze się zapalił ale okazało się ze wężyk od chłodnicy strzelił i wszędzie się płyn rozlał na gorący silnik … samochód dojechał na lawecie do serwisu , wstępna diagnoza Odma i pęknięty wężyk od chłodnicy.
  4. Dzięki za pomoc , sprawdziłem przy uruchomionym silniku , nie mogę odkręcić korka wlewu oleju , dźwięk wydobywa się w miejscu odmy a przynajmniej tak mi się wydaje , zauważyłem wycieki oleju na silniku wiec wszystko wskazuje na odmę, Bardzo dziękuje za pomoc!
  5. Czy w silniku N53 jest zintegrowana z pokrywą bo szukałem na forum ale nie znalazłem czy po prostu samą odme można zmienić ?
  6. Witam wszystkich, jestem świeżym szczęśliwym posiadaczem E91 325i N53 2008r Niestety pojawiły się pewne usterki o które chciałbym Was zapytać , poradzić i prosić o pomoc. Do dziś było wszystko ok zrobiłem odcinek pewny po mieście zatrzymałem się nie gasiłem silnika po ponownym ruszeniu z miejsca zaczęło się dziać a mianowicie, po zatrzymaniu np na światłach falują obroty nawet do 1 tys , mało tego zaczął wydobywać dziwny pisk z pod maski , sądziłem ze to wentylator ale dźwięk pochodzi jakby poniżej wentylatora , czy to może być któraś rolka od paska ?? Przy falujących obrotach wyskakoczył check engine sprawdzając błędy okazuje się ze coś z katalizatorem , jak i również uboga mieszanka. Przepraszam jeśli powieliłem temat. Czy macie może jakieś pomysły od czego zacząć co sprawdzić gdzie szukać aby zneutralizować te wszystkie objawy? Dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.