Skocz do zawartości

Damianx

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Damianx

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W tym aucie nie było navi. Nawet w spisie wyposażenia nie ma navi
  2. Czego tutaj brakuje? Lewa strona bagażnik. Wzmacniacza czy zmieniarki? Są 2 kostki i jakiś pojedynczy kabelek. Chciałbym dołożyć oryginalny wzmacniacz, czy tutaj da radę i czy ma to sens? https://ibb.co/f0txvNB https://ibb.co/BgzP5bV
  3. Cześć, mama problem a autem. Brakuje mu mocy, w inpie zauważyłem, że podczas przyspieszania turbo ma zadane 2,4 bara a dmucha 1,4 przy słabszym naciśnięciu pedału ma zadane 1,8 a dmucha 11-1,2. Mam 2 błędy, właśnie ciśnienie doładowania i za duży przepływ spalin egr. Z tego co zauważyłem przepływomierz pokazuje na biegu jałowym dobrze, około 400, ale podczas przyspieszania ma zadane 1000(z wykrzyknikiem przed,ale z tego co wiem to przez inpe) a dochodzi do max 600 i więcej nie chce. Podejrzewam że to wina przepływomierza? Powinno być 1000 podczas przyspieszania? Po odpięciu przepływomierza auto jedzie tak samo jak z wpiętym, nic się nie zmienia. Dodam do tego, że cylinder 6 ma korekty +2 a podczas przyspieszania dochodzą do +3. Reszta wtryskiwaczy ok. Ale ciśnienie doładowania, raczej nie zależy od wtryskiwaczy?
  4. Dzisiaj byłem ze sterownikiem pompy u gościa i potwierdził, mówił, że standardowa usterka 300zl i zrobione. W poniedziałek włożę do auta i zobaczę.
  5. Dzień dobry, zrobiłem kilka km i auto mi zgasło podczas jazdy. Rozrusznik kręci wszystko niby ok ale nie chce odpalić. Na plaka silnik rusza ale gasnie jak przestanę pryskać. Po podłączeniu komputera nie ma żadnych błędów, odkrecalismy przewody od paliwa które wchodzą do wtrysków i ciśnienie pompa daje. Mechanik stawia na wtrysk sterujący, czy to dobry trop? Sam nie jest pewien. Czy przez wtrysk sterujący auto może nie odpalać wogole? Czytając w internecie podobno w tej pompie paliwa vp44 jest jakiś tranzystor który lubi padać i był przypadek jak ciśnieni dawała a auto i tak nie chciało odpalić przez ten tranzystor. PS. Czy jest możliwe, że to któryś z czujników jest walnięty np walka a komputer tego nie pokazuje?
  6. Witam, mam problem z samochodem. 2 lata temu zregenerowałem turbo i od tamtej pory śmierdział spalinami na postoju w samochodzie. Dodam, ze to nie była wina obejm, spaliny wylatywały z turbiny, dałem sobie spokój z tym ponieważ auto jeździło normalnie i nic się nie działo,ale wkoncu mechanik wykręcił turbinę i zawiozlem ja do panów, którzy ja regenerowali. Uznali oni, ze to dpf jest zapchany i ja tylko wyczyścili, ustawili na nowo i oddali, ponieważ luzów nie było. Oddalem dpf do czyszczenia i dowiedziałem się, ze trochę nagaru było ale ogólnie tragedii nie było(Dodam jeszcze, ze rura na końcu wydechu byla bialutka) po złożeniu wszystkiego do kupy po kilku km auto nagle straciło moc i turbo zaciągnęło olej...auto wróciło do mechanika, wyczyścił wszystko i wymienił cała odmę, razem z obudową, auto chodziło pół dnia na wolnych obrotach i było wszystko ok, ale po przejechaniu kilku km stało się to samo. W internecie wyczytaliśmy, se ktoś miał to samo i pomogła mu regeneracja turbo na oryginalnych częściach, więc zakupiłem nowe turbo regenerowane w mitsubishi(ponieważ takie jest turbo w bmw) wszystko fajnie, ale po około 350km znowu się to stało.. Już nie wiemy co może być przyczyną, 2 turbiny były, czyli raczej turbo wykluczone, dpf wyczyszczony, odma nowa, auto nigdy nie miało problemów z braniem oleju, paliło na dotyk. Auto bmw e91 2.0d 163km 2006 rok. Co możemy sprawdzić? (post pisany na szybko, na telefonie)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.