Skocz do zawartości

serwri

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E87 116i

Osiągnięcia serwri

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jest to silnik benzynowy 1.6 na wtrysku bezpośrednim. Co do wymiany to myślałem o takim scenariuszu, że ściągnę z anglii jakiegoś rozbitego.
  2. Cześć, Przeskoczył mi rozrząd w moim 116i 122KM Chce przywrócić autko do życia biorąc pod uwagę, że przejechałem nim zaledwie 100km od momentu zakupu i pod domem mi się to stało. Zastanawiam się jakie są koszty naprawy takiej usterki. Dodatkowo rozmyślam czy nie dołożyć paru groszy i nie zrobić swapa silnika na może coś mocniejszego i bez wadliwego napinacza rozrządu. Jeżeli doszło by do swapa zależało by mi by to było plug&play. By modyfikacje nie szły za daleko. Liczę się z wymianą silnika ewentualnie skrzyni (obecnie jest 5 biegów) i elektryki. Fajnie jakby osprzęt został, ale życie weryfikuje "fajnie by było" i domyślam się, że tu też parę groszy też pęknie. Autko mi się bardzo podoba i chciałbym je przywrócić do życia. Na silniki m i plug&play nie ma co liczyć. Więc może n52?? Jak jest z kompatybilnością budy?? Trzeba spawać/ciąć?? Cokolwiek z poprzedniego osprzętu czyli n42 będzie pasować??
  3. Cześć, Ja też bym się podpiął pod temat. Moje e87 umarło na wskutek przeskoczenia łańcucha rozrządu. Czy może ktoś się orientuje jakie mogą być koszty naprawy, czy rzeczywiście łatwiej wymienić całą jednostkę?? Jeżeli wymieniać to czy nie lepiej wsadzić coś innego niż n47?? np. n52?? Tylko zależy mi na tym by to było plug&play. Czyli motor fabrycznie wyjeżdżał w budzie e87. Jakie to mogą być koszty wtedy??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.