Siemano czytajcie mam problem z m52 zacznę od początku komputer bez ews przesunięta odcina popcorn wyrzucone sondy i tak od momentu mam problem z pozeraniem paliwa brak mocy i wysokie obroty po uszczelnieniu kolektora jestem mechanikiem zawodowym wiem z jaką dokładnością to zrobiłem zwracam się z pytaniem do was licząc na konkretne odpowiedzi i wymieniłem przeplywki trzy 2 żywcem ściągnięte z e39 i jedna oryginał z bmw dalej błąd przeplywki uszczelniłem kolektor skasowałem błędy robiłem próbę w porządku lecz rano wstałem problem powracal z błędem przeplywki potem błąd prędkości własnej pojazdu i gdy podłączyłem kompa czytając parametry, vanos do tyłu czas wtrysku - 5 obroty jalowe 900 1020 jak porządnie jej dam miodu jak by uciekało jej z 30 koni panie i panowie ręce mi już opadaja nie wymieniłem czujnika wału czujników walków rozrządu i od pewnego czasu chodzi mi po głowie czujnik temp zasysanego w kolektorze no nie wiem już co jej jest pomóżcie