Skocz do zawartości

deluks

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia deluks

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki za pomoc :) pozdrawiam
  2. deluks

    320d nietypowy brak mocy

    "Wieniu" mozesz podac namiar na miejsce gdzie kupowales przeplywke? Pozdrawiam. :)
  3. Pytanie do "mazur": gdzie robiłeś adaptacje? Czy jest to tylko mozliwe w ASO? Pozdrawiam.
  4. deluks

    320d nietypowy brak mocy

    Zawór EGR został już wcześniej odłączony. Mechanik sugerował uszkodzenie zaworu regulacji cisnienia przy turbinie, w sumie nie wiem czy cos takiego faktycznie jest :( Mówił żebym zostawił samochód na kilka dni i on wszystko sprawdzi ale to pod koniec następnego tygodnia. Zastanawia mnie ten przeplywomierz i może jednak zaryzykuje i spróbuje go wymienić skoro piszecie o tym.
  5. deluks

    320d nietypowy brak mocy

    Na samym poczatku chciałbym podkreślić, że przeczytałem wszystkie posty dotyczące podobnych problemów i jednak nie pokrywały się one z moim problemem, który wygląda następująco: na zimnym silniku auto nie ma mocy i przy wciśniętym do oporu pedale gazu nieznacznie tylko przyspiesza :( po rozgrzaniu silnika bywa róznie, a nawet jak auto ma moc to pojawiają się pewne przerwy i jest to szczególnie uciążliwe zwłaszcza przy wyprzedzaniu :( czasami bywa tak że auto jedzie idealnie i z całą pewnością ma odpowiednią moc :) Do tej pory wymieniłem wężyki podciśnienia wszystkie oraz elektrozawór przy turbinie, jednak zabiegi te okazały się chybione :( Z pewnych przyczyn wykluczany jest takze przeplywomierz, ktory jak wytlumaczyl mi mechanik nie charakteryzuje sie wahaniami w swoich pomiarach tylko albo dziala albo nie dziala wogole jak jest uszkodzony :( Czy może ktoś z Was spotkał sie z podobnym problemem? Jesli tak to prosze o pomoc :) Pozdrawiam
  6. deluks

    Szarpanie przy 2000 obrotów.

    duken sam robiłeś zaślepkę?? A jak teraz z nagrzewaniem silnika i głośnością?? Pozdrawiam
  7. Filon jak możesz to określ koszta jakie poniosłeś na wymiane podpory wału oraz te gumy przy skrzyni? Ja mam problem podobny z luzem między 3 a 5 :( Pozdrawiam
  8. Nie ma sprawy, w końcu po to jest to forum, aby sobie pomagać ;) U mnie nie szarpie już wogóle od jakichś 2 tygodni, a jazda cały czas :) Jak będziesz miał więcej czasu to wyczyść EGR i filterki na elektrozaworach, wtedy będzie ok także przy podłączonym zaworze EGR. Pozdrawiam!
  9. "duken" problem został już rozwiązany na szczęście :D zajrzyj tutaj: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=74250 też myślałem że to pompa, ale na szczęście okazało się że wystarczyło wyczyścić filterki na obu elektrozaworach i dokładnie wyczyścić EGR i jak ręką odjął :D ZERO szarpania :) Pozdrawiam :)
  10. deluks

    Szarpanie przy 2000 obrotów.

    Wyczyscilem EGR (dokladnie) i przeczyscilem filtr na elektrozaworze przy EGR i wszystko gra jak nalezy na podlaczonym EGRze PS: AZUZ i co rozwiazales problem u siebie??
  11. deluks

    Szarpanie przy 2000 obrotów.

    Nie wiem co rozumiesz przez "przebieranie"? ale samochod ewidentnie szarpal. EGR czyscilem ale nie poskutkowalo, jak bede mial wiecej czasu to zabiore sie za to jeszcze raz. Mialem bowiem problem z odkreceniem calkowitym zaworu. Niestety z dluzszym nagrzewaniem i glosniejsza praca silnika to minusy, ale lepsze to niz to co bylo wczesniej.
  12. deluks

    Szarpanie przy 2000 obrotów.

    taki niebiesko-czarny ktory idzie do EGR :) Sprobuj odlaczyc go wlasnie w miejscu gdzie dochodzi do EGRu i sprawdz jak jezdzi, powinno byc OK :) Pozdrawiam.
  13. deluks

    Szarpanie przy 2000 obrotów.

    BINGO :D po odłączeniu wężyka idącego od elektrozaworu do EGR szarpania ustały :) jeździłem dzisiaj sporo i cały czas wszystko było w porządku Mam tylko jedno pytanie czy można tak dalej jeździć i czy nei ma to negatywnych skutków na funkcjonowanie silnika?
  14. deluks

    Szarpanie przy 2000 obrotów.

    Dodam jeszcze jedno :) sytuacja jest o tyle dziwna w sumie ze jak zimny silnik (czyt. pierwszy pokonywany dystans danego dnia) to nigdy nie szarpie, silnik pracuje równo :) Natomiast potem juz przewaznie szarpie. Zrobie jeszcze manewr z odlaczeniem EGR i jutro dam znac czy jest roznica, chociaz mysle ze raczej pozostanie to bez wplywu na owo "szarpanie" :) Mam jeszcze pytanie do "kangurczak" czy moze orientujesz sie ile kosztuje wymiana badz naprawa tego nastawnika w pompie?? Pozdrawiam :)
  15. deluks

    Szarpanie przy 2000 obrotów.

    Niestety wyczyszczenie filterków na elektrozaworach nie poskutkowało :( Pozostaje sprawdzić pompe wtryskową :( A może macie jakieś inne pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.