Skocz do zawartości

maxximo1

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Końskie

Osiągnięcia maxximo1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam pewien problem ze swoim autem i w miarę możliwości proszę o jak najszybszą pomoc. Może ktoś miał podobny problem? Otóż zaczęło się od tego, że samochód szarpał mi przy ruszaniu i czuć było wibracje na pedale sprzęgła. Pojechałem do mechanika, który stwierdził, że uszkodzone jest koło dwumasowe. Dodam, że oprócz wyżej wymienionych objawów, słychać było jak gdyby terkotanie lub walenie, stukanie dochodzące od dołu silnika. Dzisiaj ów fachowiec wymienił mi koło dwumasowe (nowe, firmy Luk), niestety nie dało to oczekiwanych rezultatów. W chwili obecnej samochód jeszcze bardziej terkocze i dudni, bez względu na to, czy wcisnę sprzęgło, czy nie. Stukot słychać w środku, jak i na zewnątrz pojazdu. Terkotanie nasila się wraz ze wzrostem obrotów silnika. Pojechałem jeszcze raz do fachowca, a on stetoskopem zaczął słuchać silnika od dołu i stwierdził, że owe stuki dochodzą z miejsca między skrzynią biegów a silnikiem. Niestety, nie potrafi on zlokalizować źródła odgłosów. Mechanik powiedział, że może być uszkodzone jakieś łożysko, docisk sprzęgła, lub w najgorszym przypadku wał. Może ktoś miał podobną usterkę, proszę o odpowiedź, ponieważ mam już dosyć poniesionych kosztów (około 2000 zł). Dodam, że moje BMW to 2l diesel, 136 koni mechanicznych, 2000 rok produkcji, przebieg 152 000 km. Pozdrawiam i proszę o jak najszybszą pomoc.
  2. maxximo1

    Pompa paliwa

    Witam. Chciałem wymienić w swojej 320D pompę paliwa. Zamówiłem na allegro zamiennik za 170 zł. Rozebrałem pompę paliwa która znajduje się w zbiorniku i okazało się że oryginalna pompa jest 2x mniejsza od tej którą kupiłem. Czy aucie znajduje się jeszcze jakaś druga pompa paliwowa? Proszę o pomoc. Zastanawiam się, czy ów zamiennik nie należy po prostu zainstalować w miejsce oryginalnej pompy w zbiorniku, lecz wiązałoby to się z przeróbką (czego chciałbym uniknąć).
  3. Ty i Filon mieliście rację. Uszkodzona była chłodniczka spalin (ta gruba rura). Zregenerował mi ją pewien warszawski mechanik za 400 zł i po problemie.
  4. Mam problem z moim BMW E46 320D. Otóż po około 1-2 dniach nieodpalania samochodu nie mogę uruchomić silnika. Muszę go trochę pomęczyć, zanim odpali. Na początku pali nierówno, zaś po ok. 10-15 sek. praca silnika zaczyna się stabilizować. Z tego co zorientowałem się na forum, to prawdopodobnie cofa się paliwo. Proszę o pomoc, jeśli ktoś miał podobny przypadek. Na Allegro można kupić zaworek zwrotny, który montuje się w instalację paliwową. Jestem ciekawy, czy po założeniu tego zaworka nastąpi poprawa. Chciałbym dowiedzieć się również, czy zaworek montuje się przed czy za filtrem paliwa. Zauważyłem, że do filtra paliwa dochodzą dwa wężyki paliwowe. Mam pytanie, na który z nich założyć zawór zwrotny. Z góry dziękuję za odp.
  5. Zajrzałem dzisiaj do silnika i okazało się, że ten mały termostat jest w ogóle niepodłączony. Jak wcześniej wspomniałem samochód kupiłem 2 tyg. temu, sprowadzony z Włoch (prawdopodobnie tam urządzenie zostało odłączone). Podłączyłem rurki według mnie prawidłowo, po chwili silnik zaczął łapać dobrą temperaturę, ale okazało się, że z rury wali biały dym. Prawdopodobnie płyn chłodzący przedostaje się do układu spalinowego, przez ten właśnie mały termostat. Mam prośbę, jeżeli byś mógł wysłać zdjęcie, jak prawidłowo ma być podłączony termostat, bo Włosi coś nakombinowali i porobili jakieś skróty. Jutro idę do sklepu zamówić nowy i dalej będę próbował. A propos żaluzji na chłodnicy, to jak włączę silnik - zamykają się, a otwierają dopiero przy wyłączeniu silnika (czyli jest ok).
  6. Witam. Dwa tygodnie temu kupiłem piękne BMW 320D E46, niestety nie cieszyłem się długo przyjemnością z jazdy. Otóż silnik jest zupełnie niedogrzany. Podczas jazdy poza miastem wskazówka temperatury wychyla się troszeczkę poza niebieskie pole. W mieście maksymalnie dochodzi do 1/3 skali. Pojechałem do mechanika, który stwierdził, że uszkodzony jest termostat, wobec czego 2 dni temu zakupiłem nowy (za 200 zł) i został on wymieniony. Niestety nie dało to żadnego efektu. Mechanik odpowietrzył również układ, wymienił płyn chłodzący, lecz nic z tego. Prawdopodobnie w tym silniku są dwa termostaty. Proszę wszystkich o pomoc i radę - może ktoś miał do czynienia z podobnym przypadkiem. Byłem już u trzech fachowców i żaden z nich nie wie o co chodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.