Skocz do zawartości

w17chm4n

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem ( bo jeszcze się waham pomiędzy 3 Touring 330i XDrive G20 a X3 30i LCI )

Osiągnięcia w17chm4n

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Woo nie spodziewałem się tylu odpowiedzi :) Generalnie po przeczytaniu waszych odpowiedzi i rozmowie z ze znajomym, który jechał jako pasażer dłuższą trasę w X3 M Competition obraz jaki mi się rysuje jest taki - SUV jest spoko, ale tylko z podwójnymi szybami i tylko w tedy gdy siedzi się z przodu. Z tyłu komfort jest znacząco gorszy.. i to wcale nie ułatwia mi wyboru :D Swoją drogą, to czego nie napisałem w pierwszym poście to fakt, że 3 którą testowaliśmy i którą rozważam jest w wersji Touring. Więc gabarytowo jest to to samo co X3 tylko 20cm niższe - stąd moje zdziwienie, że w środku na tylnej kanapie aż tak czuć różnicę w wyciszeniu. No i z ciekawostek.. pytanie czy cokolwiek się zmienia w tej kwestii w LCI..
  2. Wszystko się zgadza, ale mi chodzi o hałas na tylnej kanapie na który nie mają wpływu podwójne szyby z przodu. Konkretniej - czy ktoś z was zauważył huczące nadkole jadąc jako pasażer na tylej kanapie z prędkościami autostradowymi?
  3. Hej, Z tego co widać w cenniku to Asystent Świateł Drogowych jest jako osobna opcja nie zależna od typu świateł. Tak czy inaczej - nie polecam jej domawiać. Miałem takiego asystenta w poprzednim samochodzie i użyłem tej opcji dosłownie raz ponieważ przy zmianach wysokości trasy ( podjazdy i zjazdy ), na krętych drogach i na autostradzie i tak za późno system łapał nadjeżdżające samochody i je oślepiał.. Potencjalnie lepiej jest na światłach matrycowych, ale jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić.
  4. Dzień dobry! Obecnie jestem na etapie wybierania swojego pierwszego BMW i dotarłem do miejsca gdzie nie mogę się zdecydować pomiędzy X3 30i LCI a obecną generacją 3 330i XDrive. Oba miały by być w tej samej konfiguracji ..ale ja nie o tym. Ostatnio z żoną odbyliśmy 2 jazdy testowe, jedna po drugiej, najpierw X3 (przed lift) a później 3. Szukam auta na autostradę, bo jak już się gdzieś poruszam to wybieram wygodę dwu i trzypasmówek niż turlanie się bocznymi drogami, wiec testowaliśmy obydwa samochody przy 140 km\h. Zaraz po wyjeździe z salonu przy prędkości 70-90 km\h żona jadąca z tyłu zwróciła uwagę, że w X3 na tylnej kanapie jest jakoś głośniej niż w 3. Przy 140km\h powiedziała, że miała takie same uczucie jak w naszej poprzedniej Corolli TS z 2019r - czyli tak huczało, jak by było okno otwarte. Ja siedząc za kółkiem oczywiście odczułem, że ogólnie jest głośniej przez bryłę auta, ale jako, że przody i tak są lepiej wyciszone (szyby akustyczne) nie do końca jej wierzyłem. Po zamianie miejscami okazało się że miała racje. Przy prędkości 120 km\h słychać już wyraźnie tylne nadkole a przy 140 km\h ciężko się rozmawia z kierowcą bez podnoszenia głosu. I tu mam pytanie - czy X3 tak po prostu ma z wyciszeniem z tyłu czy może to być kwestia opon albo tego, że testowaliśmy samochód na mokrej nawierzchni? Co ciekawe po przesiadce do 3 było faktycznie ciszej na tylnej kanapie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.