Skocz do zawartości

Malinowatruskafka

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Justyna

    Bmw e91 2011 2.0d

Osiągnięcia Malinowatruskafka

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Akumulator wczoraj zostal wymieniony na nowy. Alternator byl sprawdzany tylko pod tym kątem, czy ma dobre napięcie
  2. Witam.. Pacjent bmw e91 2.0 d 2011. Środa pokazała sie kontrolka od aku Czwartek pojechaliśmy 300 km w góry nagle zapalila sie kontrolka od kierownicy z wykrzyknikiem. Blad 73 oraz 385, brak wspomagania i eps nie działa. Zniknęła, później na chwilkę pojawila sie znowu. Wracając nie zapalila sie ani razu. W niedzielę zapalala sie juz caly czas, wspomaganie zanikało od średniego po całkowity beton. Wyczyszczona masa, sprawdzone wszystkie wtyczki. Po wyczyszczonej masie problem nagle zniknął na 2 dni. Przejechane okolo 150 km bez żadnego bledu. Akumulator pokazał 40% żywotności wiec zostal wczoraj wymieniony i podczas wymiany oczywiście u elektryka, zapalila sie ta kontrolka.. No i zostały wykasowane wszystkie błędy oprócz tej kierownicy. Znow brak wspomagania lub wspomaganie średnie Gdy auto postalo godzinę znow nie pokazywało błędu.. Dopiero przy całkowitym skręcie w prawo i w lewo znów zapalila sie kontrolka. Jedyne co przychodzi do głowy to silniczek w maglownicy ale może ktos mial podobny problem i podpowie co jeszcze mozna sprawdzić? Auto stalo przez cala noc, jestem pewna, ze teraz znów przez kilka km bledu by nie wywaliło.. Dopiero po zagrzaniu? Lub gdy trochę więcej auto poskręca jednak to nie ma Reguły.. 2 dni jeździła bez bledu z pełnosprawnym wspomaganiem. Myśleliśmy, ze wina byla masa a raczej jej brak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.