Skocz do zawartości

LeszQ

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 3.0D 218km 2004r ShadowLine

Osiągnięcia LeszQ

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wypiąłem modul zasilania przyczepy. To on okazał się winowajcą. Schowany był obok akumulatora i widać że była tam kiedyś woda. Zauważyłem nieszczelnosc przy lampie. Ktoś kiedyś kleił? Czy zastosować jakieś uszczelki przy połączeniu lampy z karoseria?
  2. LeszQ

    Dekory obklejenie e60

    Znaczy rozumiem że sama folia się nie podoba? Czy wykonanie? :D Jeszcze czarna podsufitka i będzie miód. Full black
  3. Adaptacja zrobiona, wpisana nowa pojemność i zresetowany rejestr. Sprawdzałem bagażnik, suchutko. Nawet sprawdziłem sterownik silnika czy nie zalany ale jest ok. Próba synchronizowania sterowników w CAS nie pomaga. Dodam że samochód był dwa razy odpalany na kablach. Może być to przyczyna takich jaj?
  4. Po 3 dniach postoju samochodu padł aku, a że był już stary to wymieniłem go na nowy. Pojawiło się dużą błędów w tym k-can których nie mogę usunąć. Przy okazji padło mi CCC. Od czego mogę zacząć szukanie problemu? Lista błędów: https://ibb.co/0rSdpJ8 https://ibb.co/QPvBsfN https://ibb.co/pZwYjjq
  5. LeszQ

    Dekory obklejenie e60

    https://ibb.co/hDQdYh5 https://ibb.co/GHpsxkM Te kropki to z deszczu :)
  6. LeszQ

    Dekory obklejenie e60

    Dzisiaj przerabiałem temat. Dekory na drzwiach przednich i tylnych drzwiach zdejmiesz ściągając całe wnętrze drzwi. Będzie po prostu łatwiej i nie połamiesz zatrzasków dekorów. Dekor ten długi przy i-drivie i biegach ściągasz przed odkreceniem kilku śrub pod skórą wybieraka biegów. Jest też kilka wiązek kabli do odpięcia. Dekor panelu przy pdc itp ściągasz po odkreceniu całego panela klimy komputera itd. Jutro wrzucę parę zdjęć po obklejeniu wszystkich dekorów parę zostało ale efekt Shadow Line w środku miazga jak dla mnie :D Robota z bratem tj. ściągnięcie obklejenie i założenie zajęło około 6h
  7. Ok, jestem po wymianie czujnika klimatyzacji. Problem ustal i wszystko działa jak należy. Czujnik firmy meyle czy coś podobnego. Dzięki za pomoc!
  8. Może ktoś wymieniał? Z tego co doczytałem w e39 było coś w stylu wentyla, gdzie po wyciągnięciu czujnika czynnik nie ucieka. U nas sprawa wygląda inaczej?
  9. Wynik taki sam przy wyłączonej jak i włączonej klimie. Jak odepnę kabel od czujnika ista pokazuje ponad 30bar. Czyli mamy walnięty czujnik a wiązka jest ok? Czy przy wymianie czujnika będzie wymagane ponowne dobijanie klimy?
  10. https://pasteboard.co/KgUZyT0.jpg https://pasteboard.co/KgUYL0D.jpg https://pasteboard.co/KgUWR0Q.jpg Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy dane odczytane z ciśnienia czynnika są ok?
  11. Tak, u mnie to samo, nawet jak ktoś usiądzie dalej będzie denerwował ten dźwięk. Ja ten problem mam od początku, około 2 lata. Nie mam się kiedy za to zabrać. Jak na razie zapinam zawsze pas pasażera żeby nie denerwowało. Jak wygląda ten emulator?
  12. Przerabiałem temat Nivo w mojej e61. Przy wymianie poduszek pamiętaj, żeby przewody były dobrze umiejscowione przy wyjściu z poduszek bo jak przy dopompowaniu powietrza przewod Ci ściśnie to zostanie Ci tylko sciaganie wahacza żeby spuscic powietrze. Ja sprawdzałem ale jakimś cudem te przewody uciekły od takich małych korytek i niestety z roboty która miała trwać 2h trwała prawie 8. Kompresor wymieniałem na to z X5, tylko uchwyt jest trochę inny i trzeba było trochę pokombinować. Dzisiaj nie mam problemu z codziennym dobijaniem z rana powietrza do poduszek. Zalecam przy okazji wymianę zaworu rozdzielającego. U mnie również był nieszczelny.
  13. No właśnie, czyli czeka mnie wyciąganie wszystkich wiązek? Wentylator pracuje na max przy włączonej klimie i przy wyłączonej. Odpalam samochód, mija około 5 sekund i wbija na max obroty. Komunikatów reduced power nigdy nie miałem. Isty jeszcze nie używałem. Możliwość sprawdzenia będę miał pod koniec tygodnia, auto stoi kawałek drogi od miejsca pracy. Jakaś instrukcja jak się obsłużyć tym programem?
  14. https://ibb.co/px4RknG Solar sensor prawy i lewy. Czy to prawidłowy odczyt? Silnik m57n
  15. Ten czujnik był odłączony kiedy odbierałem od mechanika. Podłączyłem go ale bez poprawy. Jest możliwość sprawdzenia tego czujnika czy działa? Wszystkie temperatury w porządku. Temperatura cieczy silnika w INPIE pokazuje prawidłowe wartości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.