Skocz do zawartości

Bimmer85

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520D 2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bimmer85

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie jakies opinie o DK Serwis w Sosnowcu? https://www.facebook.com/DK-Serwis-100736295344297 Zastanawiam się nad oddaniem do nich auta na wymianę rozrządu i szukam jakiś opinii od ludzi którzy już skorzystali z ich usług. Ktoś wymieniał rozrząd u nich? Pozdro!
  2. temat do zamknięcia winna była chłodniczka egr, pozdrawiam
  3. No ja też tak właśnie myślę, że nie zostaje mi nic innego jak po prostu wymiana tej chłodniczki i później test na spaliny. Wcześniej myślałem o zaślepieniu wylotu spalin do chłodniczki ale po przeczytaniu, że wpłynie to na kulturę pracy silnika to raczej temat odpuszczę. Co do wymiany to boję się, że używka może być w podobnym stanie jak moja, mimo iż może być porządnie wyczyszczona i wyglądać jak nówka, także używkę raczej odpuszczę. Do wyboru mam 2 firmy produkujące zamienniki. NRF i NTY. Która lepsza, solidniejsza? maciejg76 co masz na myśli, że miałeś jakieś problemy przy montażu tej NTY?
  4. No to już zgłupiałem, bo na necie w przypadku spalin w układzie wszyscy zawsze obwiniają chłodniczkę egr, że popuszcza. A tu teraz wszyscy, że to jednak UPG. :roll: Nie pytam o 100% diagnozę bo wiem, że tak sie nie da. Pytam co radzicie aby zrobić, żeby to zdiagnozować jakoś. Jedynym wyjściem jest zaślepienie egr lub wymiana chłodniczki? Jak tak to co myślicie o tym zamienniku z allegro NTY?
  5. Zalałem płynem, zrobiłem test i niestety wyszło, że spaliny są w układzie :mad2: Podejrzewam i mam nadzieje, że to tylko ta chłodniczka EGR popuszcza, wyjaśniało by to też dlaczego mój termostat eksplodował. Macie jakieś pomysły jak się upewnić, że to jednak nie UPG? Zrobić tak zwany bypass i połączyć węże omijając chłodniczkę i wtedy jeszcze raz test? Tylko czy będzie to wiarygodny test skoro spaliny i tak zanieczyściły już płyn chłodniczy? Czy odkręcenie korka od zbiorniczka na kilkanaście minut wystarczy żeby to odparowało? I co do odpowietrzenia to chodziło o ten odpowietrznik na właśnie termostacie EGR czy jakiś inny jest jeszcze?
  6. Panowie dzięki za wszystkie odpowiedzi. Posłucham Was i najpierw wymienię uszkodzony termostat, zaleje płynem i odpowietrze. Pojeżdżę i zobaczę jak będzie czy nie ubywa płynu itd. Zamówię od razu też ten tester na spaliny w układzie i jak tylko dojdzie to robię test. Jakieś porady jak odpowietrzyć układ po zalaniu płynu? Na pewno dam tutaj znać jak wyszło. Pozdrawiam
  7. Z tego co sprzedający mówił to jest bez wirusa ale wiadomo, że pewności nie ma.. Szczerze to po tym co się stało trochę boję się po prostu wymienić sam termostat i jeździć z tykającą bombą. Bo jeśli faktycznie jest tak jak pisaliście i chłodniczka ma sporą dziurę w środku i puszcza mi spaliny do układu to zaraz znowu pęknie mi termostat albo od razu UPG i będzie kaplica :cry2: A co myślicie o zaślepieniu wylotu spalin przy kolektorze, przed tą zasraną chłodniczką? Wtedy spaliny nie leciały by tamtędy wcale. I wymieniłbym termostat wtedy. Egr bym zostawił wyczyszczonego ale w pozycji zamkniętej. Wiem, że rzuci błąd ale to da się wyprogramować.
  8. Możesz podesłać jakieś rady co do demontażu/wymiany? A może jakiś link do tutoriala?
  9. Czyli prawdopodobnie dziura jest w samej chłodnicy egr i spaliny dostawały się do obiegu cieczy chłodzącej? Wymieniałeś chłodnicę egr na nową czy używkę? Jak myślicie czy jeszcze cos innego mogło być przyczyną? I jak sprawdzić tą chłodnice egr? Wyciągnąć i szukać pęknięcia? Będzie widać cos? Czy jakoś inaczej? Dzięki i pozdro
  10. Witam, Niestety mój pierwszy post i zarazem przywitanie się z klubowiczami muszę zacząć od problemu. Jestem świeżo po zakupie wymarzonego E61 520D przed lift 2004. Auto posiadam 2 miesiące i dzisiaj zabrałem się za wymianę akumulatora na agm oraz odmy. Odmę wymieniałem bo ubywał olej i zaczęło gwizdać w turbo więc podejrzewam właśnie odmę. No ale to się okaże oczywiście po testach. No i właśnie dopiero co to wymieniłem no to testdrive, rozgrzałem spokojnie auto i dopiero but, no i przejechałem tak około 20 km i nagle komunikat o niskim stanie cieczy chłodzącej ( na żółto tylko) więc dojechałem parę km i zatrzymałem auto. Wentylator chodził na maksa, w środku auta tego niestety nie słyszałem, nie wywaliło też żadnego info na czerwono o temperaturze??? Podnoszę maskę a tam gorąco i mokro :mad2: , zgasiłem silnik i widzę że dosłownie wystrzelił mi termostat egr! Jakim cudem auto nie wywaliło mi ostrzeżenia o wysokiej temperaturze silnika? To normalne w BMW? Jak myślicie głowica ucierpiała? Co mogło być tego przyczyną? Najgorsze, że jechałem dosyć ostro i boję się że głowica mogła ucierpieć :( Dajcie znać co myślicie i czy coś takiego się może komuś już przydarzyło. Dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.