Skocz do zawartości

GimesS

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325i 2005r.

Osiągnięcia GimesS

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziś sprawdziłem, i cały płyn chłodniczy wyciekł przez ta akcje.
  2. A wiec z czym może być problem ? Pompa ? Wężyk jakiś? Można jeździć czy nie ?
  3. Witam, odpaliłem auto po kilku dniach nie jeżdżenia. Wyskoczyła mi żółta kontrolka płynu chłodniczego. Wracając do domu zauważyłem parująca wodę z pod maski. Zajrzałem a tam słychać sącząca się wodę i kapiąca na dół. Nagrałem video jak wyglada sytuacja. W czym może być problem ?
  4. Witam, jakis czas temu kupilem bmw w Niemczech. Po podłączeniu auto pod komputer wyszły takie błędy FF00, 2A87, 2A82, P0012, P0012. Falujace obroty na biegu jalowym, szarpanie brak mocy, na rozgrzanym silniku obroty delikatnie faluja a jazda robi sie przyjemniejsza poniewaz szarpanie łagodnieje. Po jakims czasie pojawila sie kontrolka o niskim poziomie oleju, tak więc dolalem litr oleju. Po kilku set km znów wyskoczyła kontrolka oleju, tak wiec znow wlalem litr oleju jak kazal komputer. Po jakims czasie znow wyskoczyla kontrolka oleju, stan ponizej min. wlalem pol litra byl max zrobilem 8km i znow ponizej. Pierwszy mechanik powiedzial ze "gruszka" w skrzyni do wymiany i ze to sie biegi slizgaja, gdzie nawet do tego auta nie wsiadł. Drugi mechanik, powiedzial ze silnik do regeneracji stad te spalanie oleju. (Brak wyciekow, auto nie dymi) Kazal znow dolac olej bo kontrolka pokazywala ponizej min, wlalem pol litra i jest miedzy max a min. Od 40km stan sie nie zmienil. Na nastepny dzien odpalam auto, jakos dziwnie auto chodzi. Przejechalem sie ... zatrzymalem sie i czuje jakby delikatne wibracje i dziwny dzwiek silnika. Otwieram korek od oleju i slysze stukanie gdzie jeszcze wczoraj tego nie było. Nagranie z sytuacji:
  5. GimesS

    BMW VANOS

    Na komputerze sprawdzałem stan oleju, był max na zielono pare km i minimum. Problem w tym ze tutaj nie mam gdzie tego zrobic, jedyna opcja to mechanik ... dlatego chyba bede musial zmienic olej oraz czujnik. A jesli chodzi o brak mocy itp. to nie ma raczej nic wspólnego z olejem?
  6. GimesS

    BMW VANOS

    Właśnie sprawdziłem, i bez problemu korek się otworzył. Razem wlalem 2 litry oleju na około 600km tylko ze ostatni litr wlalem 40 km temu a kontrolka pojawiła się po 10 km nie w czasie jazdy tylko jak zgasiłem auto. Filmik już można obejrzeć, na rozgrzanym nie zauważyłem żeby coś z rury leciało.
  7. GimesS

    BMW VANOS

    Odpaliłem auto, silnik zimny i obserwuje wydech … w środku jakby pojawiają się kropelki. Pojezdzilem z 10minut i nie było problemu z otwarciem korka.Na włączonym silniku z otwarciem korka jest większy problem, próba druga i otworzyłem bez problemu. Nagranie z wydechu. Wyskakuje rowniez żółta kontrolka lampy, ale to raczej lampka od rejestracji. Zauważyłem rowniez ze na rozgrzanym silniku obroty jakoś trzymają a jazda jest przyjemniejsza, na zimnym szarpie itp.
  8. GimesS

    BMW VANOS

    Mówiłem mu o czujniku to on że zadnego błędu nie ma, rura zawsze sucha i nie dymi więc no dziwnie ...
  9. GimesS

    BMW VANOS

    Jakis czas po kupnie auta, wyskoczyła żółta kontrolka oleju nie mam pojęcia czy ciśnienia czy poziomu … sprawdziłem stan był poniżej minimum. Dolalem litr oleju, sprawdzam stan jest max. Zrobiłem kilka set km i znów kontrolka, sprawdzam stan jest minimum. Dolewam litr jest max, zrobiłem 10 km podjeżdżam pod dom gaszę auto i znów kontrolka… sprawdzam stan minimum. Mechanik jedynce co zrobił to zaświecił latarka czy nigdzie nie cieknie, podłączył pod komputer zobaczył 2 błędy i powiedział ze to mu nic nie mówi i ze jeżeli chce coś zacząć to pierw muszę wymieć olej żeby wiedzieć ile w rzeczywistości tego oleju jest. Mówiłem mu o vanosie to on jakby nie za bardzo wiedział o co chodzi. Powiedział ze biegi się ślizgają, chociaż do auta nawet nie wsiadł, i jakaś gruszka do wymiany, koszt 300€. A najlepiej żebym to auto sprzedał bo po przebiegu on już wszystko wie. Aktualnie jestem w Niemczech, pod koniec czerwca planuje przyjechać do Polski (Zachodniopomorskie) mam 750km i obawiam się ze będzie ciężko dojechać bez problemowo. Dziś sprawdzę z tym korkiem i dam znać.
  10. GimesS

    BMW VANOS

    Witam, jakiś czas temu kupiłem BMW E90 2.5 w automacie w Niemczech. Obroty na biegu jałowym falują, auto nie ma mocy, dając mu gazu obroty rosną a auto jakby się dusiło, raz się odpycha a raz nie, przy światłach dwa razy zgasł.Pojawia się kontrolka silnika a raz znika. Komputer wykazał błędy VANOSA. Pojechałem do mechanika, podpial komputer i powiedział ze tutaj nic nie ma i ze trzeba wymieć czujniki vanosa. A auto mam komuś sprzedać bo on już wie wszystko po przebiegu (237k). Jakaś gruszka ze skrzyni do wymiany. Jest jeszcze taki problem ze wyskoczyła kontrolka ciśnienia oleju, wlalem litr oleju jak komputer kazał, zrobiłem jakieś 600 km i znów kontrolka oleju, stan minimum. Wlalem kolejny litr … zrobiłem z 15km zgasiłem auto i znów olej minimum … olej nie cieknie, ani nic się nie leje po silniku. Czy mechanik ma racje ? Jedyne co pozostało to auto sprzedać ? Wydaje mi się ze mechanik nie ma zbyt dużego pojecia o BMW. Błędy: FF00, 2A87, 2A82, P0012, P0012.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.