Skocz do zawartości

Michal1245

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 2.5i
    2005

Osiągnięcia Michal1245

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, moje auto e83 3.0i z Lpg. Problem polega na tym ze czasami z rana po przejechaniu kawałka auto zaczyna szarpać, nie ma siły przyspieszać jak by na wszystkie gary nie chodziło. Dodam ze po ponownym zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy . Ma ktoś jakieś pomysły albo doświadczenia z tym związane? Błędy jakie mi wywaliło: -2742 missfire cyl 1 -2744 missfire cyl3 -2746 missfire cyl 2 -274E missfire on several cylinders -2892 missfire with łow tank volume
  2. Witam, może ktoś miał taki problem lub podobny i coś podpowie. Mianowicie drzwi pasażera z lewej strony po zamknięciu z pilota i „normalnym” otwarciu otwierają się normalnie lecz gdy zamknę samochód z pilota i pociągnę za klamkę zamknięte drzwi i następnie chce otworzyć te drzwi to nie da się, dopiero jak uderzę w klamkę ręka da się je otworzyć . Ktoś wie o co chodzi? Dodam ze te „pociągnięcie” nie jest w czasie otwierania z pilota wiec nie jest to ryglowanie
  3. Witam, e83 2005 3.0i . Mam problem ze świecąca kontrolka zużycia klocków hamulcowych. Klocki zmienione, czujniki polutowane. - kontrolka nadal świeci, robiłem jakieś dziwne trzymania pedałów hamulca, błędów brak w komputerze a to nadal swieci, macie jakieś porady? Z głowy dzięki pozdro
  4. Witam, posiadam e83 3.0i ze skrzynią A5S 390R, planuje zmienić w niej olej. Tak wiem jest masa postów znawców ale nie ma konkretów. Planuje zmienić najprostszym sposobem ( odkręcić korek, spuścić olej, zmienić miskę z filtrem, wlać nowy) I pytanie, w taki sposób nie zapowietrzę skrzyni? Ile oleju potrzebuje do tej skrzyni na taką wymianę? Macie jakieś porady na co uważać? Z góry dzieki
  5. Prawdopodobnie to to, dzięki bardzo. Zakręciłem gaz i odpala pięknie za każdym razem :)
  6. Witam, posiadam x3 3.0i z gazem M54b30 2005. Auto zaczęło ciężko odpalać niezależnie ciepłe czy zimne. Z błędów wyszły takie kody: -279e ,279d -2882 -2743,2744,2745 -274e Może ktoś miał podobny przypadek?
  7. Witam, zamierzam wywalić katy w moim e90 N52B25 - sypie błędami od nich wiec taka padła decyzja. Zamierzam zostawić ori puche żeby to jakoś legit wyglądało ewentualnie wstawić do niej coś - może tutaj tez coś doradzicie. Główne pytanie dotyczy kolektora a mianowicie jak z jego wyjęciem? Da radę to na spokojnie ogarnąć na kanale samochodowym? Może macie jakieś patenty?
  8. Witam, pisze z problemem z którym walczę już rok czasu. Problem polega na słabym odpalaniu, tzn auto po nocy po odpaleniu strasznie falują obroty i auto gaśnie (pomaga jedynie przegazowanie i potrzymanie chwile na 1tys obrotów). Na ciepłym jest ok. Obie disy wymienione, w inpie wszystko niby ok, Mechanik niby stwierdził ze lpg złe podłączone pod czujnik walka, lpg odłączone i nadal to samo. Ręce opadają może ktoś coś podpowie? Dodam ze reset wszystkich adaptacji tez nic nie wniósł .
  9. Witam panowie, jest ktoś mi w stanie powiedzieć co to za czujnik. Google przeszukane bezskutecznie :/ N52B25 Wykres drugi od dołu „spannung sekundarluft” słyszałem ze to jakiś czujnik powiązany z przeplywka ale to tylko jakieś gadanie. Fota z inpy https://ibb.co/5B62Jc1
  10. Witam, e90 N52B25 Witam mam taki problem ze auto po odpaleniu gaśnie jeśli nie dodam gazu. Odkryłem ze to przeplywka - tak wyskakuje w gogle po wpisaniu numeru części (BMW 7 520 519 -03) chłop mi mówi ze to nie jest przeplywka ale No w sumie nie jestem pewien. To ustrojstwo w dolocie zaraz za puchą filtra. Jeśli odepne ten czujnik auto jest zupełnie inne, obroty nie skaczą, nie gaśnie. Drugie pytanie muszę to jakoś kodować cokolwiek jeśli wymienię to?
  11. Witam, mam pytanie dotyczące dis. Wyciągnąłem dziś obydwie na wierzch i sprawdzałem inpa standardowy test tam chyba jest 30-67%. Duża disa tylko pyka uchyla się może 3mm a zamykać to dociąga ładnie ze praktycznie nie ma luzu . Mała znów uchyla się jakieś 3 cm i tez domyka ładnie sztywno. Zmieniałem także przewody podłączając kable małej do dużej i na odwrót. W obu przypadkach to samo sterowanie. Rozumiem ze obie disy kwalifikują się do wymiany czy może być inny problem ?
  12. Dzięki za odpowiedz. Jeśli chodzi o tą dise to duża czy mała wedle błędu? A jeśli chodzi o płukankę to czemu jest konieczna? Coś sugieruje ze należało by się ją zrobić? Wymieniałem olej z 2 tygodnie temu wiec trochę przykro :roll: A wracając przy wymianie disy należy coś kompem adaptować, programować? Czy plug and play bez kompa? Posiadam inpe oraz zwykle obd pod telefon ale szczerze mówiąc jestem zielony w tej kwestii.
  13. Witam, mam taki problem otóż wywala mi błędy powodujące check. I zwracam się właśnie z pytaniem, może ktoś się orientuje w tych błędach: 2F0D (kuhlerjalousie, Ansterueurung GLF - wyczytałem coś ze chodzi o jakąś zasłonę chłodnicy? Nie ma pojęcia 2AAC (variable Sauganlage 2 Eigendiahmose) - tutaj wyczytałem ze chodzi o Dise ale małą czy dużą? No i kwestia wymiany, trzeba ją jakoś adaptować,programować? 2A2F (Gemischregelung 2) - uboga mieszanka o ile dobrze doczytałem, dodam ze auto posiada lpg No ale tak chyba nie powinno być? 29F5 , 29F4 - No i na koniec katalizatory, doczytałem się ze ten typ tak ma bo czujniki są zabrudzone przez olej który silnik łyka tylko że właśnie mój nie bierze nic, raz na 3 lata(3 wymiany) wyświetliło mi żebym dolał litr gdzie zatrzymałem się pod górkę i po odpaleniu ponownym na innym terenie było dobrze wiec gdzie szukać przyczyny? Katy siadły, da radę coś z tym zrobić? Dodam ze auto się dziwnie zachowuje, mianowicie - ciepło czy zimno coś ją trzepnie i 3 dni ciężko pali, kręci 5-7 sek zanim odpali gdzie po tych dniach wraca do normy i jest dobrze. Kolejny problem to praca auta na zimnym silniku, niezależnie jak odpaliło to za każdym razem po odpaleniu jest „kapec” muszę trącić gazem żeby auto nie zgasło a następnie chwile poczekać bo nie ma opcji ruszyć auto się dusi po dodaniu gazu No i na takim silniku zimnym z rana obroty strasznie falują . Dodam ze nie jestem profesjonalnym mechanikiem wiec proszę o wyrozumiałość, próbuje się czegoś dowiedzieć. Z góry dzięki i liczę na pomoc :) :?
  14. Witam posiadam BMW e90 325i 2005 z gazem. Mam taki problem ze w chłodne dni samochód odpala dobrze od strzała a wystarczy ze jest +25 na zewnątrz i potrafi kręcić nawet 10sek co może być przyczyna? Niezależnie czy silnik jest ciepły czy zimny to samo. Dziś dodatkowo sprawdzę błędy. Może ktoś miał coś podobnego?
  15. Sprawdziłem te kostki, wyglądają ok nic złego tam nie zauważyłem. Podpiąłem kompa i wywalilo mi błąd 93bb i 93b2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.