Witam, mam taki problem otóż wywala mi błędy powodujące check. I zwracam się właśnie z pytaniem, może ktoś się orientuje w tych błędach: 2F0D (kuhlerjalousie, Ansterueurung GLF - wyczytałem coś ze chodzi o jakąś zasłonę chłodnicy? Nie ma pojęcia 2AAC (variable Sauganlage 2 Eigendiahmose) - tutaj wyczytałem ze chodzi o Dise ale małą czy dużą? No i kwestia wymiany, trzeba ją jakoś adaptować,programować? 2A2F (Gemischregelung 2) - uboga mieszanka o ile dobrze doczytałem, dodam ze auto posiada lpg No ale tak chyba nie powinno być? 29F5 , 29F4 - No i na koniec katalizatory, doczytałem się ze ten typ tak ma bo czujniki są zabrudzone przez olej który silnik łyka tylko że właśnie mój nie bierze nic, raz na 3 lata(3 wymiany) wyświetliło mi żebym dolał litr gdzie zatrzymałem się pod górkę i po odpaleniu ponownym na innym terenie było dobrze wiec gdzie szukać przyczyny? Katy siadły, da radę coś z tym zrobić? Dodam ze auto się dziwnie zachowuje, mianowicie - ciepło czy zimno coś ją trzepnie i 3 dni ciężko pali, kręci 5-7 sek zanim odpali gdzie po tych dniach wraca do normy i jest dobrze. Kolejny problem to praca auta na zimnym silniku, niezależnie jak odpaliło to za każdym razem po odpaleniu jest „kapec” muszę trącić gazem żeby auto nie zgasło a następnie chwile poczekać bo nie ma opcji ruszyć auto się dusi po dodaniu gazu No i na takim silniku zimnym z rana obroty strasznie falują . Dodam ze nie jestem profesjonalnym mechanikiem wiec proszę o wyrozumiałość, próbuje się czegoś dowiedzieć. Z góry dzięki i liczę na pomoc :) :?