Witam Mam problem z częstym wypalaniem DPF. Kilkukrotnie wchodził na wyższe obroty pod koniec trasy, i proces zostawał przerywany. Błąd zbyt częstego wypalania pojawił się raz, i po usunięciu nie wrócił. Wypalanie zostało wymuszone komputerowo. Po tym zabiegu ciśnienie wsteczne wynosiło 9.8mbar. Po przejechaniu 75km od wymuszonego wypalania, znów chce wypalać, a DDE nie zgłosiło żądania regeneracji. Podczas ostatniego sprawdzenia ciśnienie wsteczne na postoju wynosiło 13.8mbar, lecz po 2 minutach ciśnienie przeskoczyło na 23.9mbar i po dodaniu i odpuszczeniu gazu ciśnienie spadło na 13.8mbar. Filtr był czyszczony chemicznie 50tys. kilometrów temu. Został też przeprowadzony test ciśnienia spalin. Miał ktoś z was podobny problem?? Macie jakieś pomysły? Z góry dzięki. W załączeniu podpinam zdjęcia: błędu dpf, ciśnień wstecznych, wartości z testu ciśnienia spalin, i mas powietrza. Masy powietrza na postoju Masy powietrza w trakcie jazdy Błąd DPF Ciśnienia wsteczne na postoju Test ciśnienia spalin. Wartości maksymalne nie powinny być niższe?