Skocz do zawartości

Trepq

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 2005

Osiągnięcia Trepq

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No to w swoim czasie bede musial kupic ale teraz mi sie troche spieszy z tym i nie mam zbytnio czasu by sie uczyc tego wszystkiego znasz odpowiedz na moj problem? ;/ Rozwiązania Twojego problemu nie znam. Błędów związanych z valvetronic może być kilka. Potrzebny jest kod błędu, żeby zacząć szukać rozwiązania problemu, bo inaczej to wróżenie z fusów :) Sprawdź sobie np. na tej stronie: https://e46forum.pl/kody-bledow-bmw-tlumaczenie-pl-baza-kodow-bmw-10317 ile jest błędów posiadających w nazwie słowo VALVETRONIC • 2A59 VALVETRONIC Eccentric Czujnik wału 1 • 2A5B VALVETRONIC Eccentric Czujnik wału 1 • 2A5D VALVETRONIC Eccentric Czujnik wału 1 • 2A5F VALVETRONIC Eccentric Czujnik wału 1 • 2A61 VALVETRONIC Adaptacja 1 • 2A63 VALVETRONIC Serwomotor 1 • 2A67 VALVETRONIC Wewnętrzny błąd • 2A69 VALVETRONIC Napięcie Serwomotor zasilania 1 • 2A6B VALVETRONIC moc Serwomotor Ograniczenie • 2A6C VALVETRONIC Adaptacja • 2A6D VALVETRONIC Zabezpieczenie przed przeciążeniem 1 • 2A6F Minimalna podnoszenia VALVETRONIC Przekroczono • 2A70 VALVETRONIC Serwomotor • 2A71 Relief Relay VALVETRONIC Dzięki :) narazie błąd się nie pojawia a pojeździłem trochę. Rozbierac czy czekac az kontrolka znowu wyskoczy? Jeżdżąc nie narobie sobie wiekszych szkod jak kontrolka nie świeci? Czy ona juz sie nie chce zapalic przez to ze usunęliśmy ją 2 razy? Czasem przy ruszaniu slychac takie dziwne cos jakby przygasał ale nie przygasa. Ale to rzadko i to jest spowodowane ze cos z tym valverronicem jest nie tak bo widzialem filmik na yt jak to robilo ale owiele częściej niz mi. cos takiego ale tylko przy ruszaniu i rzadko. To wtedy raczej nie jest ten silniczek winny? I ostatnie. Orientujesz sie jakie są koszty za robocizne zrobienia tego u mechanikow? Sorka ze tak dopytuje ale zielony jestem w tych tematach
  2. No to w swoim czasie bede musial kupic ale teraz mi sie troche spieszy z tym i nie mam zbytnio czasu by sie uczyc tego wszystkiego znasz odpowiedz na moj problem? ;/
  3. Witam ostatnio wyskoczył mi check engine cc id 29 - zmniejszona moc silnika lecz samochod chodzi tak jak powinien, Podlaczalismy auto pod kompa pousuwalismy bledy i przez 50 km auto chodzilo jak bajka. Po tej trasie stanałem zgasilem i zostawilem na biegu zapominajac o tym przy odpaleniu puscilem sprzeglo i dał żabke do przodu i zgasł. Odpalilem od nowa i sie zapaliła znowu kontrolka check engine z tym samym. Wrocilem do mechanika podlaczylismy pod kompa i wyszedł błąd valvetronic. Kodu niestety nie spisalem ale bylo tam napisane Valvetronic i jakies cyferki czy cos takiego. Zaglebiajac sie w internet przeczytalem ze dobrze by bylo odpiac od niego wtyczke i zobaczyc czy pojawi sie nowy blad. Lecz chcialem zapytac czy jest jakis inny sposob na to by sprawdzic czy valvetronic dziala zanim pojade tam znowu i wydam kase na podpiecie do kompa. Nie chce placic 5 stowek za nowy valvetronic jak nie jestem tego pewien czy na pewno jest uszkodzony. Chyba ze z was ktos zna odpowiedz na to po samym tym ze tam bylo napisane VALVETRONIC. Auto teraz nie ma kontrolki check engine jak narazie bo wykasowalismy, jezdzi normalnie odpala i faluje na obrotach przez moze 10 sekund po odpaleniu na zimnym czyli tak jak zawsze. Spalanie pokazuje tez takie jak zawsze. Wspome ze nie dawno mialem wymieniany termostat bo nie otwieral i silnik mi sie zagotował ale nie jechalem na zagotowanym silniku tylko odrazu stanalem i laweta. Moze to ma cos z tym wspolnego bo ta kontrolka wyskoczyla dzien po tym jak wymienilismy ten termostat. Sorka ze pisze tak chaotycznie
  4. Witam, kilka dni temu wymieniany miałem termostat na nowy firmy behr. Bo nie otwierał i silnik mi się zgrzal przez co wywaliło mi wąż od chłodzenia prowadzący do komory silnika. Odrazu po tym zjechałem i auto było lawetowane. Po wymianie termostatu sprawdzaliśmy czy się nie grzeje zostawiając go na 2 godz na jalowym biegu i było ok. Zrobiłem 2-3 krótkie trasy i po dłuższym postoju przy odpaleniu wyskoczył mi check engine z kodem cc id 29. Czytałem na internecie że jest to zmniejszona moc silnika lecz silnik chodzi tak jak chodzil przed usterka. Normalnie przyspiesza i odpala. Wie ktoś może o co chodzi? Kontrolka się pali cały czas i nie chce zgasnąć. Mam zdjęty plastik wychodzący z grilla do dolotu powietrza i zasysa ciepłe powietrze może to być tą przyczyną? Przy sprawdzaniu czy się nie z grzeje miałem mało paliwa i rezerwa spadła aż do 10km i dopiero wtedy zatankowałem to może też być powodem że syf z baku wciagnal silnik? Z góry dziękuję za wszystkie porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.