Skocz do zawartości

Trenerbyku

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 N43

Osiągnięcia Trenerbyku

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki. Powiedz mi jeszcze czy dobrze rozumiem, skoro np poprzedni właściciel zalał pół syntetyk, a teraz mechanik wlał właśnie 5w 30 to mogło wypłukać z silnika wszystko i przez to problemy z ciśnieniem i ustawieniem vanosów?
  2. wszystkie silniki z N na przedzie to problem :) N jak nie kupuj....powiadal jeden wieszcz jutuberski padaja wtryski, pompa wody, plastikowy rozrzad, vanosy, pompy paliwa, pompa oleju kuna ciezko znalezc cos co nie pada.....hehe To mnie pocieszyłeś... :) Właśnie też podejrzewałem wcześniej wtryski. Ale mam kilka nowych wieści od mechanika. W lutym zmieniłem olej i filtr w warsztacie, mechanik zalał syntetyk. Obecny mechanik mówi, że prawdopodobnie wcześniej był pół-syntetyk i przez to go przeczyścił. Filtr oleju nadawał się do wymiany - zmielony strasznie (przejechane około 1000km). Olej podobno strasznie wodnisty. Możliwe, że przez to nie trzyma ciśnienia i źle ustawia zawory? Nakieruję mechaników na pompę oleju i rozrząd...?
  3. Ok zaraz przewertuję forum. Podobno jest w nich problem z pompą oleju. Ktoś ma jakieś doświadczenia z tym?
  4. Witam, mam E90 z N43 z 2010r, 200K przebieg. Kupiona ponad pół roku temu, ostatnio coraz częściej na nagrzanym silniku falowała i trzęsła budą. Ostatnio na trasie wyskoczył błąd o niskim ciśnieniu oleju (nie pamiętam kodu). Został wymieniony czujnik, wyczyszczony zaworek ale nie rozwiązało to problemu. Po kilku trasach problem powrócił. Ponadto, pojawił się problem z odpalaniem. Wcześniej było to sporadycznie, gdzie czasem po trasie samochód odpalał, trzymał nisko obroty ok.500. Chwila i się normował, obstawiałem wtedy katalizator. Natomiast teraz problem się nawarstwił, mianowicie na ciepłym w ogóle nie odpala. Kręci ale zero reakcji. Dopiero jak ostygnie odpala. W międzyczasie wymieniona została sonda (wywalało jej błąd pod komputerem). Jeden elektryk odłączył też drugą sondę, bo też dawała o sobie znać żeby sprawdzić czy mu się poprawi. Jednak bez zmian. :duh: Mechanicy obstawiają valvetronic, ale nie są tego pewni. Czy ktoś miał podobne przypadki? Może macie jakieś pomysły co sprawdzić? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.