Witam, mam E90 z N43 z 2010r, 200K przebieg. Kupiona ponad pół roku temu, ostatnio coraz częściej na nagrzanym silniku falowała i trzęsła budą. Ostatnio na trasie wyskoczył błąd o niskim ciśnieniu oleju (nie pamiętam kodu). Został wymieniony czujnik, wyczyszczony zaworek ale nie rozwiązało to problemu. Po kilku trasach problem powrócił. Ponadto, pojawił się problem z odpalaniem. Wcześniej było to sporadycznie, gdzie czasem po trasie samochód odpalał, trzymał nisko obroty ok.500. Chwila i się normował, obstawiałem wtedy katalizator. Natomiast teraz problem się nawarstwił, mianowicie na ciepłym w ogóle nie odpala. Kręci ale zero reakcji. Dopiero jak ostygnie odpala. W międzyczasie wymieniona została sonda (wywalało jej błąd pod komputerem). Jeden elektryk odłączył też drugą sondę, bo też dawała o sobie znać żeby sprawdzić czy mu się poprawi. Jednak bez zmian. :duh: Mechanicy obstawiają valvetronic, ale nie są tego pewni. Czy ktoś miał podobne przypadki? Może macie jakieś pomysły co sprawdzić? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.