Skocz do zawartości

szczepo__

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 535XD

Osiągnięcia szczepo__

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Doprecyzuje jeszcze sytuacje. EGR byl testowany ta procudura z ISTY, wiec nie wiem czy jest sens ogladac go jeszcze jak pracuje (manualnie) Co do kwestii polosi, zauwazylem, ze po wrzuceniu N- drgania jakby minimalnie sie zwiekszaja, co raczej sugerowaloby, ze pochodza od silnika. Pozdrawiam, liczac, ze moze komus przyjda do glowy jeszcze jakies pomysly :)
  2. Hmmmm, tylko co maja polosie do pracy na wolnych obrotach ?
  3. Wita Wszystkich nowy forumowicz ! :) Pozwolilem sobie zalozyc nowy temat, gdyz nie znalazlem podobnego. Moj problem wyglada nastepujaco: BMW 535XD, 2011, N57, 313 PS Od dluzszego czasu mam problem z delikatnymi wibracjami nadwozia/ mrowieniem pod fotelem kierowcy na biegu jalowym. Co wazne wibracje nie sa stale, czasem przez kilka h jest ok, a potem przez powiedzmy 30 sek delikatnie mrowi. Dodatkowo problem wystepuje tez w przedziale 700- 1000 obr, ponad 1000 obr- wszystko jest juz ok. Niestety temat ciezki do diagnozy jak widac, bo juz niejeden mechanik nie dal rady. Diagnostyka komp- ok EGR- sprawdzony Kolo pasowe ok. Odpiety na chwile caly naped pasowy- bez poprawy. Korekcje za zimno i cieplo- idealne Poduszki silnika i poduszki skrzyni- wymienione na nowe Kolektor dolotowy- wyczyszony, klapki dzialaja bez zarzutow. Czy komus z szanownych Forumowiczow przychodzi jeszcze do glowy cos na co zwrocic uwage? Bede bardzo wdzieczny na wszelkie uwagi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.