Skocz do zawartości

ArFabmw

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw

Osiągnięcia ArFabmw

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podpowie ktoś czy w okolicach 3miasta ktoś by się tym zajął prócz ASO, któe chce 5k za naprawę?
  2. ArFabmw

    Zakup F48 porady.

    No właśnie dlatego jako człowiek, który siedzi od początku w VAGu musiałem dopytać tu na forum. Gdybyście mieli wybierać ponownie kupilibyście F48 czy coś innego? Jest coś co w tym aucie jest ewidentnie skopane i przeszkadza? O hałasie z nadkoli już czytałem aczkolwiek podczas jazdy nie rzuciło to mi się nigdy w uszy. Jest porównywalnie do mojej Fabii aczkolwiek jest ona wyciszona matami bo w serii to puszka.
  3. ArFabmw

    Zakup F48 porady.

    Porównując koszta do Skody jest drożej ale nie są to rzeczywiście takie wielkie koszta jak to mi ludzie mówią i straszą „bo to BMW”. Jak narazie to kabinowka kosztuje x2 tyle co do skody reszta podobne ceny.
  4. ArFabmw

    Zakup F48 porady.

    Wstępna decyzja już zapadła. Ile takie auto na wolnym rynku może być warte? 100? 110? Pierwsze wydatki to napewno opony letnie bo się kończą, rozumiem, ze run flat nie trzeba koniecznie montować? Podobno komfort gorszy a cena x2. No i zimówki z felga bo obecne siostra zabierze do swojego nowego X2. No i pewnie akumulator tez po 5 latach będzie pomału wymagał wymiany, na szybko patrząc cena około 900zl za jakiś średniej jakości z tego co na szybko się orientowałem. Na szybko licząc z olejem i filtrami robi się +-10k na start. A i szyba jest pęknięta ale to siostra zrobi tak czy siak na swój koszt.
  5. ArFabmw

    Zakup F48 porady.

    Tak kolego masz racje, dopytałem, było to coś koło 5 tys. A kwotę 15 wziąłem stad, że była wykonana naprawa tylnego mechanizmu różnicowego z tego co się dowiedziałem, z racji gwarancji BMW wzięło 50% kosztów na siebie. Więcej szczegółów dowiem się pewnie w serwisie co było robione, został jeszcze jeden przegląd z tego pakietu, który ma nastąpić za 2 tys km wiec akurat podjadę dowiedzieć się nieco więcej.
  6. ArFabmw

    Zakup F48 porady.

    Co do tego pakietu przeglądów z tego co pamietam on kosztował 15 czy 20k zł. W tym zawierały się przeglądy i wszystkie części eksploatacyjne typu klocki, tarcze itd w cenie. Tak jak pisałem siostra tylko podstawiała auto miało być zrobione i tyle, żadnych wymian miedzyprzegladowych nie było. Co do filmików to tak były nagrywane ale czy gdzieś są zapisane to musiałbym się dowiedzieć i ewentualnie obejrzeć co było historycznie robione. Chyba się zdecyduje na to auto bo mniej więcej wiem co mam a o dobre sprawdzone używane auto raczej cieżko.
  7. ArFabmw

    Zakup F48 porady.

    No właśnie tak jak mówisz nie ma tego za wiele a te pierdolowate posty to np o olej czy żarówkę coś w tym stylu czyli niewiele wnoszące. Co do xdrive co tam się może zepsuć, jak dbać, co wymieniać? Tak samo jeśli chodzi o AISIN, ile te skrzynie robią tys? Takich informacji nie znalazłem. Druga sprawa patrząc na portale Ogłoszeniowe cieżko znaleźć egzemplarze powyżej 100kkm, większość pozbywa się przy 30-70 nie wiem jak to zinterpretować. Mega dylemat, cena zachęca natomiast obawy o eksploatacje mega niepokojące.
  8. ArFabmw

    Zakup F48 porady.

    Przeglądałem natomiast informacji za dużo nie ma, większość to pierdoły. Chciałbym wiedzieć ile ww. silnik jest w stanie przejechać jeśli zacznę serwisować po swojemu od tej pory, nie mam pewności czy nie jest aktualnie przytarty. Jak z trwałością zawieszenia, czy są jakieś mankamenty odnośnie elektroniki, tego na forum nie znalazłem.
  9. ArFabmw

    Zakup F48 porady.

    Witam wszystkich, Potrzebuję porady odnośnie zakupu X1 20i xDrive. Mam okazję zakupić od siostry ww. auto z rocznika 2016 z M pakietem i kilkoma dodatkami, płaciła za niego 250k zł obecnie mogę do mieć za cenę duuuzo niższa niż rynkowa natomiast bije się z myślami o kosztach utrzymania, awaryjności itd. Auto do tej pory przejechało 110kkm i było serwisowane wg. 5 letniego pakietu za jakieś chore pieniądze, natomiast jak się domyślam olej i wszelkie filtry były wymieniane niestety w trybie long life, o wymianie oleju w skrzyni nie było pewnie mowy, siostra jedyne co może powiedzieć to to, że robiła przeglądy a pomiędzy nimi dolewałem jej 1l oleju. Obecnie posiadam nowa Fabie, którą sam sobie serwisuje i wiem co i jak natomiast zakładam, że z BMW nie będzie tak łatwo, raz że mniej popularny model i nie ma serwisówek do tego, dwa ceny części porównując x2 w stosunku do skody. Przechodząc do meritum, jakie ten model ma wady, czy warto się pchać w to auto pomimo 2 letniej skody (nie żałuje że ją kupiłem natomiast przydałoby się coś większego w środku), na co ewentualnie zwrócić uwagę, co warto zrobić odrazu? Czy polecacie takie przejście? Mam już taki mętlik w głowie razem z żoną, że chcemy się poradzić na forum. Liczymy na Waszą pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.