Skocz do zawartości

Janosik91

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320XD

Osiągnięcia Janosik91

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zmieniłem opis błędu Zrobiłem log dynamiczny z jazdy, jeśli chcesz to mogę go tutaj podrzucić, może uda ci się zauważyć coś dziwnego.
  2. ECU: D72N47A0
  3. Sprawdziłem jeszcze bimmer toolem wartość masy powietrza, przy minimalnych obrotach wynosiłą ok. 400-500mg/stk oraz 700mg/stk podczas gdy oczekiwana masa powietrza wynosiła 1600mg/stk czy może to wskazywać, że ilość dostarczanego powietrza jest zbyt niska?
  4. Sprawdziłem jeszcze innym programem błąd DTC, który pokazuje to P0101, miał ktoś może doświadczenie z tym błędem?
  5. Wygląda na tyle skomplikowanie ta procedura, że pozostanie mi chyba znowu oddać auto do mechanika :)
  6. Witam, od pewnego czasu męczy mnie błąd 24CF00 "Air mass meter: ratio of measured to calculated air mass too small", który wstępuje cały czas nawet po kasacji błędów. Wraz z nim średnio co tydzień wyskakuje mi lampka Check Engine. Auto było oddane do mechanika, który zalecił wymianę klapek i czyszczenie kolektora, oraz wymienił jeden wężyk, który był pęknięty ( ten na zdjęciu ), ale po tygodniu Check Engine znowu się zapalił, sprawdzałem MAF sensor, nie jest nic a nic zabrudzony i nie widać na nim żadnych uszkodzeń. Prosiłbym o pomoc w odnalezieniu potencjalnego problemu. Z autem nie dzieją się żadne dziwne rzeczy, chodzi tak samo jak przed zapaleniem się lampki. Dodam jeszcze, że kontrolka zapaliła się dzień po wymianie filtrów oraz oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.