Skocz do zawartości

harnasiowybóg

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318Ci 2002

Osiągnięcia harnasiowybóg

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Teraz stoi bo czekam na blachy. Zrobię tak jak mówisz i dam znać :D Przy odpalaniu i na wolnych obrotach prawie dymu nie ma, dopiero jak dodaje się gazu to dym zaczyna lecieć, ale jak już pisałem, przy każdym odpaleniu jest go coraz mniej.
  2. O matko :shock: To wolę nie, bo sama buda jest bardzo zdrowa i nie ma grama rdzy (a kolejne pytanie mam, czy są jakieś wrażliwe na korozję punkty?), więc chciałbym zrobić wszystko co w mojej mocy aby ją zachować. Dziś na kanale obczałiem jak jest zrobiony wydech, bo nie ma tego katalizatora, sama pucha jest wycięta a w jej miejscu jest rurka która nawet nie pasuje średnicą. Jest strasznie posmarkana i cieknie z niego woda z spalinami. Zamówiłem katalizator, będę obserwował bagnet, jak dostanę tablice to zacznę nią trochę więcej jeździć, i zobaczymy jak się sytuacja rozwinie. Chyba warto dodać, że przy pierwszym odpaleniu auta dym leciał bardzo gęsto i było go mega dużo, ale z kolejnym odpalaniem jest go coraz mniej. Dzięki panowie za pomoc i przydatne info :D
  3. No to nieźle :mad2: Zaleję tą płukanką jak będę zmieniał olej. Orientujecie się może ile taki nowy motor będzie kosztował? EDIT: i czy można do takiego 318i wsadzić od razu R6?
  4. Okej, zrobię jak mówisz. Generalnie auto pali natychmiastowo i dym z rury lekko leci, dopiero po dodaniu gazu zaczyna mocno pluć. Dym ma trochę nieprzyjemny zapach, dlatego myślę że to nie para. Co do przebiegu, potwierdzony w książce serwisowej. Auto stało naprawdę długo nieodpalane, myślę, że jutro zrobię sobie nim dłuższą rundkę i zobaczymy. Nie wiem czy brak katalizatora może wpływać na spaliny z wydechu, naprawdę jestem w tych tematach laikiem, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni. I chyba zakupię ten tester szczelności uszczelki pod głowicą - tak dla pewności
  5. Hej, dzięki za odpowiedź :) Przebieg potwierdzony 180777k. Odnośnie koloru dymu, jesteś pewny, że biały dym to olej? Pytam bo sam nie wiem, natomiast na internecie pisali, że olej to kolor niebieskawy. Sam się na tym nie znam więc nie wiem. Pozdro :D
  6. Cześć, Ostatnio kupiłem swoje pierwsze i wymarzone auto a mianowicie E46 w coupe. Generalnie problem wygląda tak, że auto normalnie odpala i chodzi równo, natomiast podczas dodawania gazu strasznie pluje białym dymem z rury. Wydaje mi się, że warto nadmienić iż bawara stała nieodpalana długi czas, ma starą benzynę i stare płyny i nie ma katalizatora. Auto polecał mi kolega mojego taty, kupione w komisie, sprowadzane z Niemiec. Czytałem na necie, że może to być uszczelka pod głowicą. Sprawdziłem korek oleju, jest na nim trochę "masła". Bagnet czysty, tak samo korek od chłodzenia. Ten dym śmierdzi więc nie jest to para i im więcej dodaje się gazu, tym więcej go jest. Jestem strasznie zielony w tym temacie, dlatego chciałbym spytać się bardziej doświadczonych ode mnie osób, co może być przyczyną tego dymu? Od razu dziękuję za każdą pomoc i odpowiedź :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.