Skocz do zawartości

tomke1200

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia tomke1200

  1. Można go jakoś sprawdzić czy tylko podmianka?
  2. Siema, mam problem z moją e34 525i z 1993 roku w automacie. Zaczęło się to tak, odpalam samochód i ruszam a on sam dodaje gazu i do tego miga kontrolka od ręcznego. Jadę dalej cały czas gaz dodaje się sam, dziwnie się jedzie jakby chciał się wyrwać ode mnie. Na światłach gaśnie, ruszam znowu gaśnie. Jakoś dojechałem do domu lekko dodając gazu, po drodze pokazał się komunikat trans programm (getribeprogramme). Pod domem zgasł, kręcił ale nie chciał odpalić. Następnego dnia znalazłem, że do pompy paliwa nie dochodzi prąd, więc zmieniłem przekaźnik pompy paliwa (ten pomarańczowy w skrzynce z prawej strony). Samochód od razu odpalił. Jazda testowa i po rozgrzaniu się znowu gaz sam się dodaje pojawia się trans program i gaśnie. Jadę dalej tym razem bez trans program, ale cały czas się wyrywa i miga kontrolka hamulca ręcznego. Sprawdziłem główny przekaźnik i go oczyściłem. Sprawdziłem olej w skrzyni wydaje się ok. (musze jeszcze sprawdzić odpowiednią metodą, bo dopiero o tym przeczytałem). Kolejna jazda testowa i wszystko git, gaszę samochód znowu odpalam i znowu szarpie. I tak na zmianę. Piszę o pomoc bo jestem bezradny. Gdzie szukać? Lewe powietrze, przepływka, przepustnica, może coś z paliwem? Z góry dzięki za pomoc
  3. tomke1200

    Pęknięta głowica

    Siema! Posiadam bmw e34 525i z 93r i przy wymianie uszczelki wyszło, że głowica jest pęknięta. I stąd moje pytanie jakie głowice pasują do tego silnika? A dokładnie jest to m50b25 na jednym vanosie ( numer na głowicy: 1738400)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.