Skocz do zawartości

Majkeloo7

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520D
  • Lokalizacja
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Majkeloo7

  1. Cześć, odkopuję 10 letni temat ponieważ nie udało mi się znaleźć konkretnej odpowiedzi.. Mianowicie - po przesiadce z e60 uważam, że f10 jakoś dziwnie się prowadzi.. Chyba po prostu zbyt komfortowo/kanapowo. Docelowe pytanie brzmi - czy same sprężyny np mpakietowe obniżą trochę auto i choć trochę go usztywnią czy trzeba by było amortyzatory też wymienić? ( Trochę szkoda bo poprzedni właściciel ledwo co wymienił na tyle i można powiedzieć, że są nówki)
  2. Martwi mnie niestety ten termin, bo auto ma 256k i według poprzedniego właściciela rozrząd nie był tykany. Cytuję " Znajomy ma f30 z tym silnikiem i ponad 350k przebiegu i nie robił i jeździ, więc nie robiłem ". Nie ukrywam, że nie napawa mnie to optymizmem. ( Auto kupione 4 dni temu ) Odczuwam swego rodzaju lęk i niepokój, że to strzeli 🫢
  3. Witam wszystkich. Może ktoś polecić w Poznaniu warsztat który zrobi z ' zamkniętymi oczami ' rozrząd w N47? I nie będzie odstawał znacząco z ceną? ( Bracia Fąfara terminy mają aktualnie na koniec czerwca/lipiec i cena 4300 brutto.. )
  4. Czyli nie trzeba nic przekładać ze starej skrzyni? P.S. warto pchać się w regenerowany konwerter czy lepiej w komplecie ze skrzynią używkę? ( nie mam pewności co do stanu mojego konwertera - niby obroty nie falują, przy ok 25/30 km/h zapina luz gdy zwalniam, ponoć uwalone konwertery potrafią dużo wcześniej " dojeżdżać " na luzie )
  5. Witam wszystkich. Jak w tytule, przymierzam się do zmiany skrzyni biegów ponieważ moja coraz bardziej daję się we znaki. Auto jest z końca 2007 czyli polift z joystickiem. Skrzynia to 6hp28 - na realoem jest dopisek W3E. Pod autem zrobiłem zdjęcie i gdzieś zasłyszałem, że muszę znaleźć skrzynie z takim samym numerem wybitym na prawo od tego wytłoczonego napisu 6hp28 w moim przypadku jest to 040011. Szukam potwierdzenia informacji czy ten numer musi być identyczny? Nie wystarczy numer części tzn 7581583? I czy trzeba przekładać komputer sterujący skrzynią ze starej skrzyni? Może po prostu ktoś krok po kroku jest w stanie mi rozpisać jak takie przedsięwzięcie powinno wyglądać bo nie chcę dać wpakować się w koszty za rzeczy których najnormalniej w świecie nie trzeba robić :duh:
  6. Dobra, jednak olewam zewnętrzny subwoofer - nie brzmi to wcale. Sieczkarnia.. Ten sygnał średnio się nadaję do napędzania suba " z prawdziwego zdarzenia ". Mimo to, został mi dwukanałowy wzmacniacz i chętnie użyłbym go do wzmocnienia tych podfotelówek. Pojęcia nie mam skąd wziąć sygnał - kostka do tego mini wzmacniacza w bagażniku wchodzi jedna i skąd mam wiedzieć które przewody są wejściowe a które wyjściowe :?: Mógłby mi ktoś rozjaśnić/opisać jak to podłączyć? Pomijam sprawy zasilania i wzbudzenia bo to już opanowałem - wracam innymi słowy do oryginalnego pytania tematu czyli jak zasilić suby. Chyba, nie będę musiał ciągnąć nowych przewodów głośnikowych z bagażnika bezpośrednio pod woofery prawda :?:
  7. 15L netto w skrzyni zamkniętej a głośnik 25cm ale jest to subwoofer z prawdziwego zdarzenia grający w warunkach jakie mieć powinien ( szczelny mdf ) a nie plastikowe obudowy + te podfotelówki fizycznie nie mogą mieć nawet odpowiedniego wychyłu bo są po prostu płaskie. Taki JL przyjmuje do 300W RMS a nie sądzę aby te fabryczne przyjęły więcej na siebie niż po 70/80W RMS + w moim przypadku ( touring ) będzie bardzo przyjemnie to niosło. Ciekawostką też jest wytrzymałość takich głośników fabrycznych gdy podwoi lub potroi im się dostarczaną moc :?: Czekam z zaciekawieniem co uda Ci się ustalić odnośnie tego sprzętu z X3 :wink: P.S. producent tego głośnika JL zaleca właśnie skrzynie zamkniętą o pojemności 13-17L. Strojenie wypada wtedy około 35/37hz i jest to według mnie przyjemny ' punktualny ' sprężysty basik.
  8. I tak właśnie zrobię, powinno wystarczyć :) Jeszcze tylko wysokotonowe muszę zmienić bo nie wyrabiają przy nawet lekkim podbiciu - łatwo przesterowują, zamówiłem jakieś HK od bmw które powinny pasować plug&play i mam nadzieję, że będą zauważalnie lepsze :D Myślę tylko czy dam radę sam boczki rozebrać i się do nich dostać ale po wstępnym researchu nie powinno to być nic skomplikowanego :cool2:
  9. Sam już zgłupiałem czy po prostu nie wrzucić jakiejś niewielkiej zamkniętej skrzynki do bagażnika.. W sumie leży mi JL Audio 10" i się kurzy to może będzie najlepsze i najprostsze rozwiązanie aby uzupełnić dół. Ale nie rozwiązuje to problemu skąd wziąć sygnał do wzmacniacza - znalazłem na forum zdjęcia z opisanymi kostkami wiec niby wiem które są od wooferów ale i tak jakoś wydaję mi się to zbyt proste aby faktyczne nie wychodząc z bagażnika to wszystko ogarnąć :duh:
  10. Aż zacznę od słów - " o jejku ! Jak miło zobaczyć tutaj jakąś aktywność :D " Odpowiadać zacznę może od tyłu: Sam nie jestem do końca pewien, aczkolwiek słyszałem x razy takie stwierdzenie jak wygłuszenie gniazd głośnikowych podczas oglądania filmów z kanału CarAudioXpert którzy od lat oferują dedykowane systemy audio do bmek i je montują i jestem świecie przekonany, że była mowa o wooferach włącznie. Chyba zostanę przy fabrycznych, ciągle chodzi mi F10tka po głowie i nie chcę pakować 3 czy 5k na audio bo nie wiem ile jeszcze u mnie pojeździ ta e60tka :D Póki co, jakiś czas temu wrzuciłem androida i poprawa dźwięku jest zauważalna pod warunkiem poświęcenia odpowiedniej ilości czasu na zabawę z tymi wszystkimi ustawieniami. 2Ohm tyle o ile mnie nie przeraża, to zastanawiałem się bardziej czy da radę to ogarnąć nie wychodząc patentami z bagażnika czyli wziąć ten sygnał z tego małego wzmacniacza od HIFI :?:
  11. Dzień dobry. Czy jest ktoś w stanie pomóc mi wykonać manewr jak w tytule? Czy to w ogóle jest wykonalne? Powinienem fabryczny wymienić i w jego miejsce dać inny z prawdziwego zdarzenia czy dorzucić jakby drugi do tego co jest? Jeśli opcja nr 2 to powinienem wpiąć się przed nim czy za nim? Generalnie - brakuje mi basu i to bardzo, kupiłem maty i chcę wyłożyć nimi przestrzeń pod wooferami + dołożyć im trochę mocy :D
  12. Temat rozwiązał się tak, że trzeba pokombinować z ustawieniem MCU w factory settings ( w moim przypadku są mozliwosci ustawienia od 0-10 i mi śmiga najlepiej na 4 )
  13. Właśnie za żadne skarby nie mogę znaleźć opcji w stylu Idrive A lub B a tylko takie porady widzę w internecie - napisałem do sprzedawcy i wysłałem filmik ukazujący problem. Dam znać jak uda się to ogarnąć, może komuś się kiedyś przyda.
  14. Witajcie, zdecydowałem się na zakup Androida 10 8core/4gb/64gb - zamontowałem go wczoraj. Pierwsze wrażenia dość pozytywne po przesiadce z tego małego oldschoolowego dziadka ale mam problem z pokrętłem. Na starcie w ogóle nie działało ani na androidzie ani ccc aż nagle jakoś się przebudziło i niby działa, tyle że: Jak bawię się na androidzie to jednocześnie w tym samym czasie w tle klika mi w oryginalnym menu ccc - dziś np. kompletnie nieświadomie pozmieniało mi ustawienia wentylacji, przywróciłem je, klik na androida i tym razem ustawienia balansu dźwięku mi się pokićkały więc ewidentnie jedno od drugiego się jakby nie rozdziela- jednocześnie oddziałując na oba systemy Ma ktoś jakiś pomysł co gdzie i jak żeby to przywrócić do normy? Jeśli to ma jakieś znaczenie to auto jest po lifcie z małym ekranem ccc. Aaa i jeszcze jak jestem w ustawieniach androidowych lub jakiejś aplikacji / otwarzaczu to kręcąc utwory mi zmienia :roll: Byłbym bardzo wdzięczny za choćby naprowadzenie co mogę z tym zrobić poza odesłaniem skąd przybyło :D
  15. Witam, odgrzeję kotleta ale lepiej tak niż zakładać nowy temat - bardzo proszę aby ktoś podzielił się informacją ile powinno dmuchać turbo w serii w silniku M57n2 235km bo nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Po podłączeniu obd przez bt i testowaniu wyszło podczas jazdy maksymalnie 1,55bara - to mało? Dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.