Skocz do zawartości

Majkeloo7

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520D
  • Lokalizacja
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Majkeloo7

  1. Gratuluję! Ciekawe czy w Poznaniu robią coś takiego - na dniach podzwonię po warsztatach i jak kogoś znajdę to będę aktualizować
  2. I najlepsze jest to, że po wyważeniu kół na hunterze - zdarzają się dni, że drgań w tym przedziale prędkości w ogóle nie ma. Tarka natomiast jest zawsze Może coś w tej skrzyni się dzieję ale nie znalazłem jeszcze zależności..
  3. Ja sobie trochę odpuściłem, najnormalniej w świecie olałem i żyję mi się znacznie lepiej Ale tak na poważnie to zaczynam się zastanawiać czy to nie idzie czasem od skrzyni jak to mój ojciec mi nawija od kilku tygodni " bo On w vectrze C 12 lat temu też tak miał i 3 skrzynie przerzucili zanim na dobrą trafił i to na pewno synek to! " + trafiło mi się gdzieś chyba na zagranicznych forach kiedyś, że po swapie skrzyni problemy ustały.. Wypieram to jak tylko mogę ze świadomości bo przecież 8hp to najlepsza skrzynia na świecie itd itd ale może jednak Bo ten efekt tarki jest przynajmniej u mnie typowo w momencie dodawania lub odpuszczania gazu lub udało mi się wywołać dłuższą tarkę w momencie utrzymania ekonomizera na rowne 0 ( bez wchodzenia na niebieskie pole) Czyli tarka następuje w momencie rozpinania/zapinania czegoś
  4. Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi. Jak będę miał zawodowo trochę luźniejszy okres czasu to zgłoszę się do nich i spróbuję to właśnie tak ogarnąć aby zostawić im auto z samego rana, przedostać się do stolicy i jakoś tam sobie zorganizować czas i zaś odebrać gotowe P.S. Dla innych poszukiwaczy przyczyn drgań i wibracji w swoich wozidełkach - znacznie poprawiło sytuację wyważenie /optymalizacja kół na Hunterze. Poszukajcie miejsca w waszej okolicy gdzie się tym zajmują i możliwe, że zaoszczędzicie sporo czasu i pieniędzy. U mnie nie zniknęło całkowicie ale zaczęło dać się jeździć - pozostaje mi tylko ten wał do ogarnięcia bo tak to już absolutnie nie ma niczego co mogłoby to powodować
  5. Wiem wiem - zdjęcia takie właśnie podesłali aby pokazać, że ten otwór we flanszy jest prosty i niby nie powinno nic się z tym dziać. Absolutnie nie chodziło mi o łącznik elastyczny wału Rozumiem, że zajechałeś do tego polecanego przez Ciebie warsztatu, zostawiłeś auto i zrobili wszystko sami? Pytam bo czasem jak się zajmują wałami to trzeba im zdemontowane z auta rzeczy przywozić. I jeszcze ostatnie pytanko - pamiętasz może ile im zeszło czasu na tą robotę?
  6. U mnie zostało na podłodze + wyżej opisany efekt tarki. Z kierownicy zniknęły wszelkie niedogodności po wymianie drążków kier i końcówek + wahacze tzw baranki.
  7. Nie nie, jestem z Poznania więc mam tam trochę daleko byłem u swojego mechanika na uszczelnienie silnika i kazałem tam zajrzeć.. Takie fotki dostałem i temat flanszy został ucięty
  8. Dobrze wiedzieć. Myślałem, że trzeba to zdjąć aby to dobrze obejrzeć Teraz bardziej martwi mnie ten objaw który doszedł czyli jakby tarka ( najbardziej przy 100km/h) która przy odpowiednim utrzymaniu gazu potrafi się utrzymać nawet 5 sekund.. Dosłownie jakbym na pas najechał Jak pulsacyjnie dodaję i odejmuję gazu powyżej 100km/h to pojawia się w momencie jakby przejścia na hamowanie silnikiem i zaś również ponownego załączenia napędu.. A dłuższy efekt tej tarki powstaje gdy ekonomizer pokazuje 0 - nie wychyla się na ED ani nie pokazuje zużycia paliwa w danej chwili... Miał ktoś w 8hp zajechany konwerter? Czy może to być od niego?
  9. Mi wysłali zdjęcie, że flansza w środku jest ładna i równa bez jej demontażu i zamietli temat pod dywan.. Jedynie wał wysłali na wymianę łożyska i wyważenie.. Eh a było tak blisko. Niestety nie chciało im się ewidentnie tego zdemontować z dyfra oczywiście poprawy brak a typowo buja budą 110-140 najmocniej. Ostatnio zauważyłem, że przy tych prędkościach jak dodaję i odejmuję gaz to jest jakby małe bzyknięcie/efekt tarki jakbym na 1/3 sekundy na pas najechał. Cóż, wrócę do tematu po wakacjach bo już nie mam siły
  10. Poduchy świeżutkie, pod koniec maja wymieniane ( ori ). A z tą wymianą oleju w asb to jestem totalnie rozdarty bo dociera do mnie dosłownie taka sama ilość ' głosów' żeby wymieniać jak i żeby nie wymieniać..
  11. Witam Panów. Przebieg 255k i prawdopodobnie nigdy nie zmieniany olej w skrzyni. Na zimnym mam wrażenie jakby auto za bardzo się wyrywało do przodu i trochę szarpie / gdy auto się trochę rozgrzeje ( niekoniecznie do samego pionu) to te objawy ustępują i skrzynia wtedy chodzi bdb - wymieniać olej czy nie tykać? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie w tej materii bo w poniedziałek zostawiam auto u mechanika i muszę się zastanowić czy zlecać tą wymianę oleju w skrzyni czy nie..
  12. Wieloklin? Tzn flansza? Ile wyniosła Cię naprawa tego ustrojstwa?
  13. Wieloklin? Czyli tzw flansza? Ile wyniosła Cię naprawa tego ustrojstwa?
  14. Hmm ale ta wibracja u Ciebie jest na zasadzie ___---___---___--- czy drga równo cały czas? Bo u mnie jest i nie ma, jest i nie ma i tak naprzemiennie w odstępach około 1 sekundy
  15. Witam Panów. Sam toczę tą nierówną walkę odkąd kupiłem auto czyli półtora miesiąca.. To bicie/wibrowanie mieliście Panowie stałe / ciągłe czy takie jakby falujące/sinusoidalne? Bo u mnie to tak jakby sekundę było i sekundę nie i tak w kółko dopóki nie zejdę poniżej 110km/h. Do tej pory nawymieniałem - koło pasowe, 2 łączniki elastyczne wału i podporę, wahacze przód, poduszki silnika i skrzyni i trafiłem na ten temat zupełnie przypadkiem szukając zupełnie czego innego ale już mam nawyk, że jak widzę tematy o wibracjach to czytam jak dobrą lekturę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.