Skocz do zawartości

Kierzo

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318d E91 2009r touring czarny

Osiągnięcia Kierzo

  1. Cześć, po roku czasu odświeżam temat... przewód pociągnięty. Od skrzynki bezpieczników pociągnięty pod pedały. Rozumiem, że teraz wystarczy wpiąć się równolegle w skrzynkę bezpieczników, wpiąć się w kostke z lewej strony pedałów? (Tylko jaka wsuwka jest tam potrzebna? I jak to zrobić?) Jeżeli to będzie zrobione to zasilanie jest okey? Dalej wypinam przewody od auxa i wpinam w nową wiązkę z kostką ISO, wraz z czarnym przewodem sterującym uruchomienie wzmacniacza? Może ktoś wytłumaczyć jak wyciągnąć przewody z kostki ISO?
  2. 1.5mm2 przewód tam był fabrycznie? Ta skrzynkę od bezpiecznikow się jakoś wyciąga, żeby wpiać się z kablem? Czy lepiej dać od przodu tą przejściówkę i przez to się wpinać? No i poprowadzenie kabla czy tyłem deski da się jakoś przebić czy raczej ciężko ;)
  3. Rok produkcji to 10/2009
  4. No to właśnie dlatego tutaj pytam ;) Masz jakiś sposób na pociągnięcie i podłączenie tego zasilania?
  5. A jak się podłączyć z zasilaniem do skrzynki bezpieczników? ;)
  6. Jeszcze nic nie kodowałem. Miałem radio business, kupiłem professional z wbudowanym bt i zestaw głośników HIFI z wiązką i wzmacniaczem. Położyłem wiązkę, z bagażnika lewą stroną do przodu samochodu aż do samego radia. Starej wiązki nie wyciągałem. Chodzi mi o dalsze podłączenie, został mi czarny cienki kabelek idący od wzmaka, pociągnąłem go do radia bo uznałem,że to jest remote jednak wolałbym upewnić się tutaj. No i właśnie pytam, czy to będzie kabelek remote? Zostały 2 czarne grubsze kabelki, uważam że antenowe, przy jednym z nich jest jeszcze cienki czarny. Nie jestem pewien czy nie został mi tam jeszcze jakiś luźny kabelek, musiałbym sprawdzić ponownie... Do kostki po stronie kierowcy z tego co pamiętam dochodzi więcej przewodów niż w mojej oryginalnej wiązce, bodajże w oryginalnej 5 a w tej od HIFI 7. Jak wygląda sprawa podłączenia Aux i USB, w oryginale mam tylko AUX, próbować wyciągać te kabelki i wkładać do kostki iso od aux? Kable w kostce od radia w nowej wiązce, te od głośników były zaślepione niebieska zaślepką. Nie wiem czy to ma tak zostać. Pozdrawiam ;)
  7. Cześć, Jest tu ktoś kto mógłby pomóc z podłączeniem HIFI w E91 lci?Mam zwykłe radio, kupiłem HIFI, położyłem wiązkę oryginalną i nie bardzo wiem jak dalej to spiąć ;)
  8. Cześć Postanowiłem zmienić swoje audio w e91 i kupiłem oryginalne HIFI z wiązką. Ułożyłem wiązkę, podłączyłem radio i nie działa. Być może chodzi to o czarny kabelek remote, który nie jest podłączony. Ale pytanie brzmi jeszcze jak wygląda sprawa z aux i ewentualnie z usb. Bo w starej wiązce jest to trochę inaczej podłączone. Dodatkowo, zasilanie wzmacniacza, czy jest na tym samym bezpieczniku co radio? Czy trzeba coś dokładać. Mogę liczyć na czyjąś pomoc? PS. Jakby ktoś się zastanawiał nad takim zakupem, to po samej zamianie głośników, jest lepiej ale według mnie szału nie ma. Na maks głośności głośniki lekko harczą.
  9. rozumiem. Czyli iść w oryginał ten co mi zaproponowano? Pewnie warto by jeszcze wyciągnąć cały alternator i sprawdzić albo zregenerować łożyska, komutator itd. ???
  10. Akumulator AGM 90AH OEM z 2009r. Bimmer tool pokazuje zużycie akumulatora gdzieś około 50% jak pamiętam i stopień naładowania ostatnio był 46% a jakieś kilka dni temu 36%. Nie wiem na ile można wierzyć aplikacji. Aku ładowałem jakoś w grudniu albo w listopadzie, problemów z odpalaniem nie ma żadnych, ostatnio zrobiłem trasę 800km więc mimo wszystko Aku powinien się spokojnie naładować z alternatora.
  11. Cześć, Mam mały problem, E91 318d 143km LCI, czasami przy uruchamianiu silnika wyskakuje błąd CCID-415 , sprawdziłem sobie bimmertoolem błędy i w sekcji Motor jest błąd 4A07 generator (Layer_BSD). Napięcie ładowania to 13.9V. Jakiś czas temu (nie było żadnych błędów) sprawdziłem w sklepie z akumulatorami stan baterii. Aku jest oryginalny i pod obciążeniem napięcie znacznie spada ale skoro nie ma problemów z odpalaniem to stwierdziłem, że jeszcze trochę go przetrzymam. Skontaktowałem się z warsztatem gdzie stwierdzili, że może być zużyty regulator. Trochę zaskoczyła mnie cena, bo za nowy regulator trzeba zapłacić prawie 700zł (OEM) a zamiennik niecałe 500. Moje pytanie brzmi czy miał ktoś taki problem i czy winy szukać w aku czy w regulatorze. Dodatkowo ceny mnie trochę zaskoczyły i zastanawiam się czy nowy regulator tyle kosztuje. Sam znalazłem za 160zł( w sklepie mówią że będzie dobry) a majster że on nie jest cyfrowy i dlatego nieodpowiedni.
  12. Cześć, Mam mały problem, czasami przy uruchamianiu silnika wyskakuje błąd CCID-415 , sprawdziłem sobie bimmertoolem błędy i w sekcji Motor jest błąd 4A07 generator (Layer_BSD). Napięcie ładowania to 13.9V. Jakiś czas temu (nie było żadnych błędów) sprawdziłem w sklepie z akumulatorami stan baterii. Aku jest oryginalny i pod obciążeniem napięcie znacznie spada ale skoro nie ma problemów z odpalaniem to stwierdziłem, że jeszcze trochę go przetrzymam. Skontaktowałem się z warsztatem gdzie stwierdzili, że może być zużyty regulator. Trochę zaskoczyła mnie cena, bo za nowy regulator trzeba zapłacić prawie 700zł (OEM) a zamiennik niecałe 500. Moje pytanie brzmi czy miał ktoś taki problem i czy winy szukać w aku czy w regulatorze. Dodatkowo ceny mnie trochę zaskoczyły i zastanawiam się czy nowy regulator tyle kosztuje. Sam znalazłem za 160zł( w sklepie mówią że będzie dobry) a majster że on nie jest cyfrowy i dlatego nieodpowiedni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.