Skocz do zawartości

Ptysiek1971

Zarejestrowani
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 5 E61
  • Lokalizacja
    TYCHY

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ptysiek1971

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Cześć Taka dziwna sytuacja ? Próbuje wykluczyć switch , zamek szyby , zamek klapy , czy popularną wiązkę ( kiedyś była robiona podobno ) Jak na filmie głównie odbija szyba , jak się uda zamknąć to ponowne otwarcie jej i znów nie zawsze się uda zamknąć , jeżeli otworzę cały komplet szyba z klapą to po zamknięciu odbije sama szyba. Najważniejsze że jak szyba jest odbita to nie działa wycieraczka i spryskiwacz.. 1. Odpięcie switcha dalej powoduje ten stan 2. jutro będę okręcał zamek szyby i zobaczę czy nadal będzie . IMG_0156.mov
  2. No juz tak zrobiłem i nie ma opcji zeby bez demontażu piasty założyć nowa, w e46 i fkach widziałem ze naciali zeby nie zbijać łozyska.
  3. Okej, tylko jak kwestia przejechania 800km czy tam sie cos nie stanie, a i druga sprawa czy macie jakis patent na włozenie jej bez demontażu piasty bo domyslam sie ze tak trzeba zrobic , wiem ze w E46 chłopaki rozcinali osłone zeby przeszła przez piaste.
  4. Cześć, Mam luźną oslone tarczy tył przez co co jakiś czas wydaje dziwne dźwięki, pytanie do was którzy ją wymieniali ; czy da się wymienić ją bez demontażu piasty ? Czy ktoś ją naciol i ewentualnie przekładał przez piastę .. czy może jest na tyle miejsca żeby tam cieka podkładkę i zostawić ją .. Jestem na wczasach nie mam narzędzi żeby się bawić w wielkie demontaże, najpierw chcę się dowiedzieć czy wogole sens jest sie za to zabrać teraz .
  5. Czujnik wymieniony w ciemno ns maxgeara działa git
  6. Odpaliłem wóz kontrolka żółta, zaraz czerwona od temperatury płynu - chodziło na wolnych 2 - do 4 minut ( auto odpalane po nocy wiec na 100% zimne ) wentylator włączył sie i to na MAX.. w bimerze zero blędów... auto chodziło może 4 minuty max. Temperatura sprawdzana w bimmertool - 137 stopni, skacze na 110, 44, 127, 113 Wąż dolny od chłodnicy zimny , górny z prawej letni wiec napewno woda nie ma 137 stopni.. płyn wiadomo jest, w sterowniku silnika błędów brak... w ciemno czujnik wymieniać czy to cos innego ?
  7. A może być że wcześniej dystanse lekko biły że lekki luz był na gumach i łączniki to rozchodziło się w te elementy teraz usztywnione i drgania na kierownicy ?
  8. jak bedzie spadać dystans z piasty to kwestia dystansu , a jezeli dystan z pierscieniem bedzie miec luz to pierscien / dystans , tylko najdziwniejsze jest to ze przed wymiana bylo wszystko git
  9. mam dystans wieec jak odkrece to dystans odejdzie również od piasty i zejdzie z koła jak bede ruszał góra doł - dzisaj czysciłem wszystko na lustro
  10. ja mam dystans wiec siedzi na dystansie a dystans na piascie. to jak odkrece sruby z koła to trzyma sie chwile ale dotkniesz i spada ..
  11. jak odkrece sruby z koła to koło spada z dystansu.. dystans - pierscień zostaje w feldze.
  12. to co mi zostało zrobic co polecisz zeby jakos cos wykluczyc ? Niemam drugich kół i nie mam mozlieosci załozenia bez dystansów kół bedą chaczyc o amortzaytor
  13. Przed wymiana było wszystko git .. Koła robione testem drogowym - wedlug ich jest git mam dystans + piescień plastikowy na dystansie centrujący. styling 232 19cali Mam wrażenie że ułożenie koła w innej pozycji bądź zmiana osadzenia dystansu zmienia sie nasilenie drgań .. Czy dystans ze zmienionym centrowaniem by w jakimś stopniu rozwiazał ?
  14. ześć, Ciekawy przypadek Po wymianie łącznika stabilizatora - prawa strona ( Mayle HD ) i dwóch gum, pojawiły sie miedzy 80 - 120km/h minimalnie drgania kierownicą czy wymieniane części maja wpływ na kierownice..? Podczas hamowania nic nie bije, również poniżej / powyżej tych prędkości. Dodam ze przed wymiana było wszystko git ... PS. Tak wiem to temat rzeka w E61 , ale jezeli przed było git a po już nie to właśnie tam trzeba szukac.. jest taka możliwosc że zawias sie w jakimś stopniu usztywnił i przez cos innego idzie na kierownice... Tak załozyłem pierscień centrujacy na felgi ..mam załozony S232 także na dystansie..
  15. Cześć, Opadłą mi jedna strona osłony silnika, zajrzałem pod auto i zauważyłem że brakuje jednej śruby ( zaznaczone na foto ) czy orietuje sie ktoś jakie sa tam sruby i jakie blaszki ( tez na foto z prawej strony ) ? te otwory łączą sie z osłona skrzyni ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.