Skocz do zawartości

matosu

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 530dX
    F20 120d

Osiągnięcia matosu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jesli jestes z okolic Warszawy to polecam Tomaracing w Lesznowoli. Damian robil mi juz 3 auta (x3 28i, 530dx, 120d) i wszystko zawsze baja.
  2. Tak zrobilem :) zobaczymy po zalozeniu.
  3. Sprawa załatwiona... na szczęście okazało się, że są już tuleje do wymiany w tylnych wahaczach i nie trzeba kupować nowych wahaczy. Wszystko dobrali mi w https://auto-voll.pl/ Koszt wszystkich tuleji oraz śrub to około 750 zł brutto. Tuleje Meyhle a śruby ori.
  4. Godzina roboty to wgrany gotowiec i nawet za mocno nie poprawiony... Chyba, że idealnie podpasował pod twoją jednostkę co też podobno się zdarza... rzadko bo rzadko ale tak. Niestety z doświadczenia wiem, że dobrze dopracowany program to kilka godzin i kilka hamowań auta. Pochwał się co to za tuner robił i gdzie, może faktycznie ma pojęcie :)
  5. To też znalazłem ale dalej mi to nic nie mówi, ponieważ nie znam długości sprężyny... po nr cześci pokazuje się kilka różnych wysokości od 340 do 382. 42.1x16.5x16.5 cm - to zapewne pudełko w jakie to pakują :D nie ma tak krótkich sprężyn. Dlatego pytam tutaj bo nie uśmiecha mi się płacić za ten sam produkt ponad 700 zł brutto w aso za sztukę. Dobrze wiemy, że dla nich też ktoś robi części i za to samo bez znaczka BMW płaci się o połowę mniej... 31336794638 ten numer powinien być ok też. Tu już każdy sklep Ci pokaże pełny wybór. Jeżeli będzie róznica w stosunku do tamtej części, to minimalna. Końcówkę 8 podał katalog części offline, ale tam trzeba zaznaczać ręcznie wyposażenie. Niby wbiłem wszystko co trzeba. Końcówkę 9 podaje katalog części ale w systemie online BMW, więc już konkretnie dobiera pod VIN i wyposażenie. Skąd różnica, ciężko powiedzieć. Prawdopodobnie jest to jakiś stopień sztywności, bo jest ich kilkanaście pewnie, zależnie od wyposażenia samochodu, co przekłada się na wagę. Jeżeli wymieniasz obie sprężyny, to w ogóle się nie przejmuj i szukaj na podstawie tego numeru z końcówką 8. Pzdr Inna wymiana jak 2 w ogóle nie przychodzi mi do głowy :) zamówię te najwyższe bo tak sobie na chłopski rozum tłumaczę, że mam wersję z adaptive a do tego 3.0 diesel, który jest pewnie najcięższą jednostką więc te długie mogą być do niego. Jak wyjmę stare, które są ori to przyrównam najwyżej i będę się zastanawiał :) Dzięki za pomoc panowie.
  6. Hej, Czy ktos moze mi wskazac co powinienem zamowic jesli „stoi” cala regulacja tylnego zawieszenia? Mam na mysli to, ze podobno nie da sie ustawic tylnej zbieznosci oraz pochylen z uwagi na zapieczone sruby. Podobno od razu trzeba wymienic wahacze. Co z tego diagramu powinienem zamowic? https://gifyu.com/image/SSj95
  7. Po tym numerze czesci nic nie znajduje, jakies strony zagraniczne. Niestety na stronie Sachsa nie ma miejsca na wpisanie VINu :) a sprezyny wyrzuca od 340 -382 mm.
  8. Cześć, pacjent to F11 530dx z 2011 roku, VIN: DV02861. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć numeru części przednich sprężyn zawieszenia. Czy jest ktoś w stanie podesłać mi nr części oraz długość w mm? Dzięki!
  9. Koledzy, czy to normalne, że w przewodach oraz zbiorniczku wyrównawczym podciśnienia mam olej? I to tyle, że jak zdejmuję osłonę to potrafi dosyć sporo nakapać? dokładnie chodzi mi o te: z góry dzięki za pomoc :)
  10. Super robota ;) ja troche dluzej sie bawilem z polerowanie bo nie chcialo mi sie go demontowac.
  11. Czy ktoś z Was dokładał kamerę cofania tak aby współpracowała z oryginalnym wyświetlaczem? Mam wersję z "szerokim wyświetlaczem", czy da się dołożyć kamerę cofania (najlepiej oryginalną) i ile taka operacja może kosztować?
  12. Moi drodzy, czy ktoś z Was ma podobny objaw? Nie znalazłem podobnego tematu na forum. W mojej X3-ójce w momencie gdy się zatrzymam, czuję delikatne drgania raz na jakiś czas co parę sekund. Niby pierdoła ale nie wiem czym jest podyktowana. Myślałem na początku, że to świece... ale po wymianie nic się nie zmieniło.
  13. Miałem taki sam problem w swoim :) Sprawę rozwiązała pasta polerska K2 i mikrofibra. 20-30 min żmudnego ale delikatnego polerowania i wyświetlacz znów nie straszy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.