Skocz do zawartości

sztabik1

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i, E63 630i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sztabik1

  1. Zgadza się. Faktycznie ta rurka idzie do dyfra. Dzięki za podpowiedź.
  2. Ponawiam pytanie
  3. Ponawiam pytanie
  4. Jedź do obojętnie którego warsztatu i powiedz, że chcesz wymienić te gumy i nic więcej. Ja polecam serwis w Sieprawiu Sławomir Pietrzyk MOTOPIETRZYK 509 832 182 https://g.co/kgs/2ThAoWh
  5. Cześć, Czy ktoś wie do czego służy ten króciec zaznaczony na dołączonym zdjęciu? Mam taki problem że lekko sączy się z niego olej. Wymieniałem już tą zatyczkę gumową na oryginalną z ASO i dalej to samo. Czy powinien wydostawać się tędy olej?
  6. Nikt nie wie?
  7. Cześć, Zauważyłem ostatnio u siebie rurkę nie podłączoną nigdzie. Nie mogę jej zlokalizować też w REALOEM. Chodzi mi o tą rurkę, którą pokazuje gość na filmiku. Widzę, że on też nie wie dokładnie co to jest za rurka. Ktoś mi pomoże w tym temacie?
  8. Dzisiaj wymieniałem świece u siebie i zrobiłem tak jak pisał Dark68. Jeszcze jedna uwaga. Najlepiej przy zdejmowaniu 8 cewki zdjąć zatrzask z cewki, ten blokujący wtyczkę. Po zdjęciu zatrzasku cewka wychodzi całkiem łatwo. Wyczytałem ten patent na jednym z forów niemieckich. Dobrze że znalazłem tą informację bo bez tego to chyba bym nie wyciągnął. Przy zakładaniu tak samo. Jak cewka wsunie się na świecę to już łatwo założyć ten zatrzask.
  9. Cześć proszę o rozkodowanie VIN SUXFE83598L160937
  10. Dzień dobry, Proszę o rozkodowanie VIN WBAPC71000DW74800
  11. Na silniku M52 z pojedynczym VANOS jest kilka miejsc z numerami. Miejsca te zaznaczyłem na dołączonym zdjęciu. http://drive.google.com/uc?export=download&id=1CMHm1mAMLPtLxlhVdkPDjHPRJymIWJKk Miejsce zaznaczone na czerwono znajduje się na krawędzi głowicy przy czujniku temperatury, patrząc na silnik od strony chłodnicy. Wybita jest tam wprost jaka jest pojemność silnika. Reszta chyba jest jasna.
  12. Na silniku jest kilka miejsc z numerami. Miejsca te zaznaczyłem na połączonym zdjęciu. http://drive.google.com/uc?export=download&id=1CMHm1mAMLPtLxlhVdkPDjHPRJymIWJKk Miejsce zaznaczone na czerwono znajduje się na krawędzi głowicy przy czujniku temperatury, patrząc na silnik od strony chłodnicy. Wybita jest tam wprost jaka jest pojemność silnika. Reszta chyba jest jasna.
  13. Na silniku jest kilka miejsc z numerami. Miejsca te zaznaczyłem na połączonym zdjęciu. http://drive.google.com/uc?export=download&id=1CMHm1mAMLPtLxlhVdkPDjHPRJymIWJKk Miejsce zaznaczone na czerwono znajduje się na krawędzi głowicy przy czujniku temperatury, patrząc na silnik od strony chłodnicy. Wybita jest tam wprost jaka jest pojemność silnika. Reszta chyba jest jasna.
  14. Na silniku jest kilka miejsc z numerami. Miejsca te zaznaczyłem na połączonym zdjęciu. http://drive.google.com/uc?export=download&id=1CMHm1mAMLPtLxlhVdkPDjHPRJymIWJKk Miejsce zaznaczone na czerwono znajduje się na krawędzi głowicy przy czujniku temperatury, patrząc na silnik od strony chłodnicy. Wybita jest tam wprost jaka jest pojemność silnika. Reszta chyba jest jasna.
  15. No wlasnie pokazuje że przepływka jest inna. Przypominam że jest to silnik M52. W 2,0l przepływka ma nr 13 62 1730033 a w 2,5 i 2,8l ma numer 13 62 1703275.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.