Muszę Ci przyznać, że miałeś rację. Zdemontowałem mój układ i przed separatorem cały wąż w oleju, za separatorem też cały wąż w oleju. Dolot także w oleju. W separatorze zebrało się tylko trochę wody... Czyli ten separator w żaden sposób nie zatrzymywał oleju. Więc wymontowałem mój układ i zamontowałem oryginał. No ale tu rodzi się pytanie czemu odma przepuszcza tyle oleju. Zmieniałem ją już chyba 3 albo 4 razy. To znaczy tylko membranę, za każdym razem innej firmy. I za każdym razem miałem olej na wyjściu odmy. Zauważyłem też, że olej pojawia się na pokrywie zaworów, tzn, od góry w zagłębieniach wtryskiwaczy i śrub. Wydaje mi się, że może się wydostawać przez ten otwór obok korka wlewowego oleju czyli przez sam korek oleju. Sam korek też zmieniłem aby wykluczyć jego uszczelkę.
Pomierzyłem kompresję na cylindrach, wyszło na pierwszym 22 bary. Na drugim, trzecim i czwartym po 25 barów. Czy taka kompresja jest prawidłowa? Czy to 3 bary mniej na pierwszym cylindrze powodowałoby aż taki przedmuch aby odma nie wyrabiała?
No chyba, że to wina samej odmy która jest niby wbudowana w pokrywę zaworów a wymiana membran nic nie daje? Jest sens zamawiania nowej pokrywy zaworów?